Var hitta vanliga bomulls-leggings/tights som inte är genomskinliga?!
Jag köpte för några år sen tights/leggings på Gina tricot. 95% bomull 5% elastan. De var perfekta! Hög midja, satt bra, supersköna. De höll ganska länge för att vara tights, men nu har de typ 3 par jag hade gått sönder allihop och jag behöver nya- och jag håller på att bli tokig! Gina har inga längre som inte är supertunna och genomskinliga. Lindex är för långa och för vida i vaderna. Jag testade att beställa ett gäng olika modeller på Zalando, säkert 5-6 par, men alla par var tunna och genomskinliga, speciellt över rumpan så trosorna syntes!
Var fasen kan man köpa ett par svarta tights, i bomull, med en söm från naveln till rumpan (blir så konstig form på rumpan annars, ser ut som man har blöja typ) som inte är genomskinliga? Jag tycker det är obekvämt med jeans och har gärna dessa ibland till vardags. Obs är inte intresserad av träningstights eller nylonstrumpbyxor!
Tack på förhand! Håller på riktigt på att bli tokig. Är så trött på kläder som är så tunna så man syns naken igenom- förstår inte hur det kan vara så dålig kvalitet! Har varit så någon gång när jag provat vita T-shirts också, så himla tråkigt!