Svenskhälsokost.se, seriös?
Någon som vet om den sidan är seriös så man kan lita på att ett kosttillskott verkligen innehåller det det står att det ska vara? Är inte så bra på att avgöra om en sida är seriös..
Någon som vet om den sidan är seriös så man kan lita på att ett kosttillskott verkligen innehåller det det står att det ska vara? Är inte så bra på att avgöra om en sida är seriös..
Kolla på trustpilot.
Jag tror få, om någon, av de som säljer kosttillskott har koll på om innehållsförteckningen verkligen stämmer.
Kolla på trustpilot.
Längst ner på sidan du nämner i trådstarten finns en knapp med en svensk flagga. Klicka på den så kommer du till Läkemedelsverkets lista över godkända återförsäljare. När du sedan klickar på länken hos Läkemedelsverket ska du komma tillbaka till samma sida.
Jag tycker den ser okej ut; där finns kontaktuppgifter, länkar till deras FB och så, och information om deras produkter (och inte en massa stavfel). Men du kan ju kolla med ARN också
Den är seriös. Har beställt därifrån många gånger och fått det jag har köpt.
Den är seriös. Har beställt därifrån många gånger och fått det jag har köpt.
Nu blev jag väldigt misstänksam. Beställde därifrån igår och det levereras med något som heter earlybird som kommer tidigt på morgonen och lämnar paketet utanför dörren!!
Känns inte alls seriöst! Varför inte lämna till vanliga postutbudet?
Kollade upp earlybird också och den har inte fått alls bra betyg..
Tycker inte ni att det känns lite skumt??
Nu blev jag väldigt misstänksam. Beställde därifrån igår och det levereras med något som heter earlybird som kommer tidigt på morgonen och lämnar paketet utanför dörren!!
Känns inte alls seriöst! Varför inte lämna till vanliga postutbudet?
Kollade upp earlybird också och den har inte fått alls bra betyg..
Tycker inte ni att det känns lite skumt??
Earlybird har jag aldrig haft problem med. Många kör hemleverans som default nu också.
Men det är ju skumt att de inte skickade till vanliga postutbudet. Varför lämna det tidigt på morgonen och utanför dörren?
Det kommer med samma som lämnar morgontidningen. Jag tar alltid det alternativet om det finns.
Varför oroar det dig?
Är det ett seriöst företag?