• Anonym (MrX)

    Ni gifta kvinnor som inte tycker sex är viktigt

    Hej tjejer, MrX här...

    Jag har förstått att det finns gott om kvinnor som inte tycker sex är viktigt i ett förhållande. Ni ställer upp lite då och då för husfridens skull men det är inte viktigt för er, som sagt. Ni är nöjda med era liv ändå med man, villa, två barn, Volvo och hund.

    Hur skulle du reagera om du fick reda på att din man skulle vilja knulla runt lite för att dämpa sin frustration över att du är tråkig i sängen, eller rättare sagt över att du ställer upp för sällan? Syftet är inte att hitta någon annan utan endast att leka av sig lite. Sedan återgår man till sitt förhållande igen. Det är för jobbigt att skiljas...

    Ja, jag pratar om mig själv... Hur skulle du resonera?

  • Svar på tråden Ni gifta kvinnor som inte tycker sex är viktigt
  • Anonym (Prata)

    Har du pratat med din fru? Hon kanske inte vet om att du tänker på andra för att leka av dig.

  • Anonym (Acceptera)

    Har han valt att leva med mig så får han ta mig som jag är. Jag accepterar ju att han är urdålig i sängen och nöjer mig med det då han inte är villig att lära sig. 
    Vill han vara med någon annan så är vår relation avslutad.

  • nénuphar

    Varför vill du att hon ska ställa upp? Måste ju bli helt värdelöst sex?

  • Virriga Vera
    Anonym (MrX) skrev 2020-04-17 23:14:29 följande:

    Hej tjejer, MrX här...

    Jag har förstått att det finns gott om kvinnor som inte tycker sex är viktigt i ett förhållande. Ni ställer upp lite då och då för husfridens skull men det är inte viktigt för er, som sagt. Ni är nöjda med era liv ändå med man, villa, två barn, Volvo och hund.

    Hur skulle du reagera om du fick reda på att din man skulle vilja knulla runt lite för att dämpa sin frustration över att du är tråkig i sängen, eller rättare sagt över att du ställer upp för sällan? Syftet är inte att hitta någon annan utan endast att leka av sig lite. Sedan återgår man till sitt förhållande igen. Det är för jobbigt att skiljas...

    Ja, jag pratar om mig själv... Hur skulle du resonera?


    Det är väl bara att fråga din fru vad hon tycker, kan inte se vad våra åsikter spelar för roll. Personligen hade jag inte velat leva med en man som inte vill skiljas för att det är för jobbigt och hellre är otrogen än skiljer sig.
  • Anonym (Apan)

    allti vela.t humpa nånns fru ?inte nu     fruar gillr inte swx.x

  • Anonym (MrsX)

    Jag är gift med världens bästa man. Dock så är vi mer kollegor som sköter ett företag dvs familjen på ett bra sätt.. saknar närhet med någon där man känner kemi.. så jag förstår dilemmat med skilsmässa o "bara" leka av sig lite...

  • Anonym (Ok)

    Ja det är ok, med öppet förhållande alltså. Inte att han går bakom ryggen på mig.

  • Anonym (Ok)
    Virriga Vera skrev 2020-04-18 06:56:47 följande:

    Det är väl bara att fråga din fru vad hon tycker, kan inte se vad våra åsikter spelar för roll. Personligen hade jag inte velat leva med en man som inte vill skiljas för att det är för jobbigt och hellre är otrogen än skiljer sig.


    Trodde han pratade om öppet förhållande? Inte otrohet? Jaja ts får väl förtydliga detta.
Svar på tråden Ni gifta kvinnor som inte tycker sex är viktigt