• matte3
    Sat 18 Apr 2020 22:59
    624 visningar
    12 svar
    12
    624

    Betalning

    Jag har varit otrogen mot min flickvän och har legat med flera olika tjejer. Jag skäms för det men det var inte mitt fel. Nu har min flickväns kompis kommit på mig och hon har sagt att hon kommer berätta om inte jag gör det själv. Asså jag älskar verkligen henne och vill ha kvar henne. Men jag törs inte säga som det är, jag vet att hon förmodligen kommer knäa mig och säga vilket svin jag är mm. Kan man betala kompisen så hon håller tyst?

  • Svar på tråden Betalning
  • Sat 18 Apr 2020 23:01
    #1
    matte3 skrev 2020-04-18 22:59:59 följande:

    Jag har varit otrogen mot min flickvän och har legat med flera olika tjejer. Jag skäms för det men det var inte mitt fel. Nu har min flickväns kompis kommit på mig och hon har sagt att hon kommer berätta om inte jag gör det själv. Asså jag älskar verkligen henne och vill ha kvar henne. Men jag törs inte säga som det är, jag vet att hon förmodligen kommer knäa mig och säga vilket svin jag är mm. Kan man betala kompisen så hon håller tyst?


    hur kan det inte vara ditt fel???

    eller dom låg nakna på golvet och du snubbla och ramla med snorren rätt in i hålet????
  • Sat 18 Apr 2020 23:14
    #2

    Haha! Klart att det är ditt fel/ansvar!

    Om du kan betala hennes tystnad kan bara hon svara på.

    Btw, vilja behålla nån är inte samma som att älska. Bara Come clean.

  • matte3
    Sat 18 Apr 2020 23:36
    #3
    snusaren1 skrev 2020-04-18 23:01:59 följande:

    hur kan det inte vara ditt fel???

    eller dom låg nakna på golvet och du snubbla och ramla med snorren rätt in i hålet????


    Men vad äcklig du är! Dem låg inte vara nakna där, men dom lockade mig och dessutom hade jag druckit några av gångerna
  • Sat 18 Apr 2020 23:50
    #4
    matte3 skrev 2020-04-18 23:36:01 följande:
    Men vad äcklig du är! Dem låg inte vara nakna där, men dom lockade mig och dessutom hade jag druckit några av gångerna
    vadå äcklig??? du kan alltid gå till bruden som ska tjalla på dig och säga jag gör precis vad du vill bara du inte tjallar men om du gör det då är du bra jävla dum för hon kommer verkligen utvidga ditt rövhål ordentligt om du gör det
  • matte3
    Sat 18 Apr 2020 23:54
    #5
    snusaren1 skrev 2020-04-18 23:50:31 följande:

    vadå äcklig??? du kan alltid gå till bruden som ska tjalla på dig och säga jag gör precis vad du vill bara du inte tjallar men om du gör det då är du bra jävla dum för hon kommer verkligen utvidga ditt rövhål ordentligt om du gör det


    Ja men de är väl bättre de en att sanningen kommer fram
  • Walker­90
    Sun 19 Apr 2020 00:07
    #6

    Jag hoppas att du trollar men tänker svara ändå.

    Det är ditt fel att du varit otrogen. Du kan inte skylla på att du var berusad. Dricker du så pass mycket att du inte kan hejda dig från att bedra din partner, då är det ditt fel. Kanske behöver du tänka över dina dryckesvanor?

    Muta inte din flickväns kompis. Säg sanningen i stället. Det är bättre att hon får höra det från dig än från en kompis.

  • Sun 19 Apr 2020 00:10
    #7
    matte3 skrev 2020-04-18 23:54:32 följande:
    Ja men de är väl bättre de en att sanningen kommer fram
    om du tycker det då är du bra dum för även om du gör allt hon vill så kan sanningen ändå komma fram på ett eller annat sätt,,,

    ta bara till exempel du och din flickvän reser utomlands och din utpressare ringer dig och säger att du ska släppa vad du än gör och du ska komma hem till mig med en gång och göra det jag säger och gör du inte det så kommer jag berätta allt för din flickvän,,,,,

    då är det kört för dig
  • Anonym (Avslu­tad idiot)
    Sun 19 Apr 2020 01:09
    #8

    Som tidigare redan nämnt så är du ju med 99% säkerhet ett troll. Om du skulle råka vara den sista procenten så är du istället 100% dum.

    Men jag gör som ovan och svarar även om jag matar dig. Det är ditt fel, förstås, att du varit otrogen. Om du råkar vara otrogen så fort du druckit så är ju den lätta lösningen att inte dricka. Om du råkar vara otrogen så fort någon visar lite intresse så är ju den lätta lösningen att vara singel.

    Jag gillar idéen med att du ska betala dig ur det här. Tvivlar på några större ekonomiska tillgångar, vilket förmodligen bara sätter dig mer i skiten.

    Om din profil stämmer och du är sjutton år, så kan jag lugna dig med att du förmodligen inte alls älskar den här tjejen som du tror. Du älskar nog alla tjejer som skulle kunna tänka sig att ligga, oavsett om det krävs offentlig statusuppdatering eller om det räcker med en rekorderlig 7,0a.

  • Anonym (Avslu­tad idiot)
    Sun 19 Apr 2020 01:09
    #9

    Som tidigare redan nämnt så är du ju med 99% säkerhet ett troll. Om du skulle råka vara den sista procenten så är du istället 100% dum.

    Men jag gör som ovan och svarar även om jag matar dig. Det är ditt fel, förstås, att du varit otrogen. Om du råkar vara otrogen så fort du druckit så är ju den lätta lösningen att inte dricka. Om du råkar vara otrogen så fort någon visar lite intresse så är ju den lätta lösningen att vara singel.

    Jag gillar idéen med att du ska betala dig ur det här. Tvivlar på några större ekonomiska tillgångar, vilket förmodligen bara sätter dig mer i skiten.

    Om din profil stämmer och du är sjutton år, så kan jag lugna dig med att du förmodligen inte alls älskar den här tjejen som du tror. Du älskar nog alla tjejer som skulle kunna tänka sig att ligga, oavsett om det krävs offentlig statusuppdatering eller om det räcker med en rekorderlig 7,0a.

  • Anonym (Avslu­tad idiot)
    Sun 19 Apr 2020 01:09
    #10

    Som tidigare redan nämnt så är du ju med 99% säkerhet ett troll. Om du skulle råka vara den sista procenten så är du istället 100% dum.

    Men jag gör som ovan och svarar även om jag matar dig. Det är ditt fel, förstås, att du varit otrogen. Om du råkar vara otrogen så fort du druckit så är ju den lätta lösningen att inte dricka. Om du råkar vara otrogen så fort någon visar lite intresse så är ju den lätta lösningen att vara singel.

    Jag gillar idéen med att du ska betala dig ur det här. Tvivlar på några större ekonomiska tillgångar, vilket förmodligen bara sätter dig mer i skiten.

    Om din profil stämmer och du är sjutton år, så kan jag lugna dig med att du förmodligen inte alls älskar den här tjejen som du tror. Du älskar nog alla tjejer som skulle kunna tänka sig att ligga, oavsett om det krävs offentlig statusuppdatering eller om det räcker med en rekorderlig 7,0a.

  • Anonym (Men va fan)
    Sun 19 Apr 2020 06:02
    #11

    Seriöst.. Hur fan kan ni påriktigt sitta och ta den här fjanten på allvar.. Fan skärp er och använd för fan den grå massan

  • Sun 19 Apr 2020 12:42
    #12

    Om du dricker såpass att du glömmer vem din flickvän är men kommer ändå ihåg vart du bor så här du inga känslor för din flickvän

Svar på tråden Betalning