• matte3

    Betalning

    Jag har varit otrogen mot min flickvän och har legat med flera olika tjejer. Jag skäms för det men det var inte mitt fel. Nu har min flickväns kompis kommit på mig och hon har sagt att hon kommer berätta om inte jag gör det själv. Asså jag älskar verkligen henne och vill ha kvar henne. Men jag törs inte säga som det är, jag vet att hon förmodligen kommer knäa mig och säga vilket svin jag är mm. Kan man betala kompisen så hon håller tyst?

  • Svar på tråden Betalning
  • Anonym (Inte Fredrik)

    I din ålder betraktas du som någorlunda vuxen. Då ingår det att ta ansvar för sina handlingar och det du gjort är din handling så väx upp och TA ANSVAR!!!

  • Anonym (Suck)

    Inte ditt fel? Vems fel är det att du stoppade kuken i -flera- andra tjejer? Väx upp och ta ditt ansvar din jävla gris.

  • matte3
    Anonym (Inte Fredrik) skrev 2020-04-19 10:27:04 följande:

    I din ålder betraktas du som någorlunda vuxen. Då ingår det att ta ansvar för sina handlingar och det du gjort är din handling så väx upp och TA ANSVAR!!!


    Jag tar ju ansvar så vadå väx upp?
  • matte3
    Anonym (Suck) skrev 2020-04-19 11:25:06 följande:

    Inte ditt fel? Vems fel är det att du stoppade kuken i -flera- andra tjejer? Väx upp och ta ditt ansvar din jävla gris.


    nej, om tjejerna särar på benen så är det väl självklart att man sätter på dom. Hur ska jag ta ansvar i det här och varför kallar du mig för gris?
  • matte3
    Anonym (Suck) skrev 2020-04-19 11:25:06 följande:

    Inte ditt fel? Vems fel är det att du stoppade kuken i -flera- andra tjejer? Väx upp och ta ditt ansvar din jävla gris.


    nej, om tjejerna särar på benen så är det väl självklart att man sätter på dom. Hur ska jag ta ansvar i det här och varför kallar du mig för gris?
  • Anonym (Inte Fredrik)
    matte3 skrev 2020-04-20 20:57:39 följande:

    Jag tar ju ansvar så vadå väx upp?


    matte3 skrev 2020-04-20 21:01:52 följande:

    nej, om tjejerna särar på benen så är det väl självklart att man sätter på dom. Hur ska jag ta ansvar i det här och varför kallar du mig för gris?


    Okej....
  • Anonym (Idiot)

    Antingen så trollar Snubben eller så är han helt jävla sopslut i huvudet..!!

  • Anonym (Inte Fredrik)
    Anonym (Idiot) skrev 2020-04-20 22:59:23 följande:

    Antingen så trollar Snubben eller så är han helt jävla sopslut i huvudet..!!


    Varför välja....
  • Anonym (Idiot)
    Anonym (Inte Fredrik) skrev 2020-04-20 23:18:14 följande:

    Varför välja....


    Ha ha, ja iofs det har du rätt i
Svar på tråden Betalning