• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det ok att prutta inför sin partner?
  • Anonym (Anonym)

    Hur ska man ens kunna vara ett par om man inte kan "prutta" inför den man är med? Jag säger inte att det är ok från dag ett men om man aldrig når den nivån av bekvämlighet inför varandra så kan man knappast leva tillsammans på lång sikt heller. Då lär man inte bara ha problem med "pruttar" utan även annat.

  • sextiotalist
    Anonym (Anonym) skrev 2020-04-20 12:21:52 följande:

    Hur ska man ens kunna vara ett par om man inte kan "prutta" inför den man är med? Jag säger inte att det är ok från dag ett men om man aldrig når den nivån av bekvämlighet inför varandra så kan man knappast leva tillsammans på lång sikt heller. Då lär man inte bara ha problem med "pruttar" utan även annat.


    Fungerat i 25 år.
  • Anonym (Ja och nej)

    Släppa sig omedvetet ja,

    medvetet om båda är med på det, men inte överdrivet heller

    Prutta bara där och då som man själv skulle vara ok med att någon annan gör i ens närvaro - makes sense?

    Respektera sitt sällskap och sin omgivning helt enkelt :)

  • Anonym (tt)

    Nej, inte ok.
    Det hör till småbarnsåren att reglera kroppens utsöndringar såsom urin, bajs och gas.

  • Anonym (B)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-04-20 12:21:52 följande:

    Hur ska man ens kunna vara ett par om man inte kan "prutta" inför den man är med? Jag säger inte att det är ok från dag ett men om man aldrig når den nivån av bekvämlighet inför varandra så kan man knappast leva tillsammans på lång sikt heller. Då lär man inte bara ha problem med "pruttar" utan även annat.


    Hur ska de vara ihop med DIG borde du skriva.

    Alla känner inte behov att prutta inför publik eller anser att bekvämlighet inför varandra innebär medvetet pruttande inför andra människor.

    Blanda inte in din pruttfetish i andras förhållanden.
  • Anonym (B)

    Råkar man prutta omedvetet gör det inget , har personen däremot en åsikt att man ska prutta inför andra och det är trevligt beteende enligt henom är det väldigt avtändande.

    Precis som att inte hälsa eller säga tack , och liknande.

    Det vill säga det handlar om att personen beter sig ohövligt och inte lukt/kroppsvätskor mm.

  • Anonym (H)

    Att släppa sig omedvetet i sömnen har jag in problem med, men att sitta bredvid någon i soffan och släppa en brakare hade jag aldrig gjort.. Då går jag hellre in på toa eller in i sovrummet och släpper lös den. Visst har han kommit in ibland och känt lukten, jag har även kommit på honom, och då har vi skämtat om det. Men jag skulle aldrig fisa medvetet bredvid och inte han heller..

  • Anonym (H)

    Prutta i sömnen har jag INGA problem med, menade jag ju

  • erikaABC
    Anonym (H) skrev 2020-04-20 13:23:55 följande:

    Prutta i sömnen har jag INGA problem med, menade jag ju


    Att det kommer ut en prutt i sömnen kan man ju inte hjälpa
    Måste ha hänt alla
  • Anonym (H)
    erikaABC skrev 2020-04-20 13:29:40 följande:

    Att det kommer ut en prutt i sömnen kan man ju inte hjälpa

    Måste ha hänt alla


    Det var ju det jag menade? Jag har inga problem med det.
Svar på tråden Är det ok att prutta inför sin partner?