• EmiliaaS

    Tidiga graviditetssymtom

    hej!!

    tidiga graviditetssymtomer! hjälp mig tyda!!

    Kan feber vara ett tidigt graviditetssymtom??

    Min vanliga temp brukar ligga mellan 36-36,3 och igår fick jag 38 graders feber.. (brukar aldrig få feber när jag får influenssa) idag har jag ingen feber. Men mår konstant illa och magen känns konstig, hugger då o då och känns allmänt orolig. sen har jag vart trött nu i flera dagar.. och idag har jag små ätit hela tiden för är konstant hungrig.

    tog gravtest igår men var negativt..

    har SJUKT oregelbunden mens så har ingen aning när BIM är..

    hade mens senast 25/3..

    låter dessa symtom som att de kan va något på G??

  • Svar på tråden Tidiga graviditetssymtom
  • Anonym (Nja)

    Det kan vara graviditet - eller influensa. Omöjligt att säga. Min temp är oförändrad sedan jag blev gravid (är i vecka 31 nu).

  • EmiliaaS
    Anonym (Nja) skrev 2020-04-20 18:14:37 följande:

    Det kan vara graviditet - eller influensa. Omöjligt att säga. Min temp är oförändrad sedan jag blev gravid (är i vecka 31 nu).


    tack för svar:) vad har du för temp? jaa då är nog så att jag fick influensa för min temp gick tillbaka till 36 nu :/ hade jag varit gravid så hade den inte gått ner till normal temp...
  • Anonym (Nja)
    EmiliaaS skrev 2020-04-20 18:57:33 följande:

    tack för svar:) vad har du för temp? jaa då är nog så att jag fick influensa för min temp gick tillbaka till 36 nu :/ hade jag varit gravid så hade den inte gått ner till normal temp...


    Ligger stabilt på 36,6.
  • Anonym (liteefter)
    Anonym (Nja) skrev 2020-04-20 19:15:12 följande:
    Ligger stabilt på 36,6.
    Ligger du på det när du är gravid?? Jag som hela tiden trott att man behövt ha iallafall över 36,9 eller 37 typ.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (liteefter) skrev 2020-05-08 14:05:27 följande:

    Ligger du på det när du är gravid?? Jag som hela tiden trott att man behövt ha iallafall över 36,9 eller 37 typ.


    Japp. Ingen förändring i temp - men jag är inte supernoga när jag mäter (tar t ex inte samma tid varje dag) så ta det med en nypa salt.
Svar på tråden Tidiga graviditetssymtom