• daniel65212

Intresserad av en tjej

Hej skulle behöva få all tips råd och vad tycker ni jag ska göra? Jag är en kille på 16 år som är skit intresserad av en tjej vi är nästan lika gamla Det så vi har haft kontakt ganska länge över 1 år vi har alltid haft bästa konversationen både på dagen och natten vi tänker exsakt samma sak vi båda förstår varandra till 100% hon förstår mig och jag henne hon är trevlig tjej snäll söt omtänksam har även respekt för allt bästa personligheten hon är för speciell det så hon har skaffat en kille vet inte vart hur men hon bröt kontakten med alla killar efter par veckor skrev hon till mig och vi fick kontakten igen via sociala media men hon e fortfarande tillsammans med sin kille hon har alltid velat träffa mig innan hon hade kille hon har alltid tyckt om mig men nu är deras relation lite dåligt har hon sagt hon tycker de skönare och va singel va tror ni tror ni hon vill göra slut? MeD honom Vad tycker ni jag borde göra jag själv har en plan men vill höra era åsikt skulle gärna vilja ha henne ska men t.ex bjuda henne på dejt vi skriver nästan varje dag och hennes kille skriver knappt eller ringer henne skulle vara spännande och höra era åsikter inga negativt tack

• Svar på tråden Intresserad av en tjej
  • Liiann

Bjud ut henne som kompis till att börja med och se vart det leder.

Svar på tråden Intresserad av en tjej