• novalua

Snälla hjälp.

Hej.

Jag åt yasmine i ca 2 v. Inga p-piller innan det, slutade och fick en blödning, lite, lite blod i trosan 2 april. Jag är som en klocka, har cykel på 31 dagar och senaste riktiga mens var 15 mars. Jag har nu i ca två veckor om inte mer haft extrem smärta i brösten, de är härda och absolut värst på morgonen. Jag har fått tre intervaller med ilningar och kramper i ligamenten. Kräks skum/galla morgontid. Jag har varit gravid tidigare och det känns likadant. Jag är mycket hungrig och gråter lätt. Har tagit två olika test idag, dock ej på morgonen utan på kvällen då jag druckit en hel del vätska innan. Båda negativa. Vad kan var fel med min kropp? Finns ingen skengraviditet då detta ej var planerat alls.

• Svar på tråden Snälla hjälp.
  • Lucia N

Kan det vara så att du druckit för mycket vatten? Prova att ta test på morgonen istället! Tycker du ska ringa 1177 för om du inte är gravid låter detta ju väldigt underligt.

• novalua

Tack för svar, jag pratade med en barnmorska idag som sa att jag skulle ta blodprov för att utesluta graviditet men att hon tyckte det lät som jag var det. Varför skulle det då inte ge utslag på sticka? Provat med två olika test, även imorse. Reagerade på mitt urin som såg grumligt ut men det kanske det gör på morgonen. Fortsatt illamående hormonstinna och stenhårda bröst.

Svar på tråden Snälla hjälp.