Har varit otrogen, sjuk ångest
38 år, man sedan 15 år och tre barn. Senaste tre åren har jag funderat på skilsmässa. Har känt mig oerhört ensam och inte fått någon kärlek eller närhet från min man. Han tittade aldrig på mig när jag pratade. Rörde aldrig vid varandra. Försökta prata om det men det gick inte. Så dök det upp en annan man som gav mig allt det jag saknat. Och jag kände mig levande igen. Jag var otrogen, en gång. Efteråt mår jag helt vidrigt, som jag förtjänar. Har nu valt att inte berätta om det för vill inte splittra familjen. Vi hade ett stort gräl innan jag och min man, sa att jag ville skiljas och det sjukaste är att nu, för första gången på flera år, har min man liksom vaknat. Han gör alla de små gester som jag saknat under flera år. Allt känns för en gångs skull så himla bra! Ändå förjävligt eftersom jag vet vad jag gjort. Den andre mannen vill inte att vi berättar, det hände bara en gång, han ångrar sig också djupt och han vill inte att jag ska berätta och på så vis även splittra hans familj. Hans barn är dock vuxna. Vi har ingen mer kontakt. Jag tycker det är vidrigt beteende. Och funderar ändå på att skilja mig. Samtidigt vill jag inte göra det mot barnen. Jag älskar min familj. Gråter dag som natt. Snälla försök att inte döma mig och kasta skit. Jag VET vad jag gjort!!!!!!! Trodde ALDRIG det skulle hända. Vad ska jag göra!!!? Kan jag ändå fokusera på att vara en bra mamma och inte skilja mig?