• Fisken92

    Trådiga flytningar?! Varning äcklig bild

    Jag har haft sedan en vecka tillbaka väldigt mycket flytningar med extremt äcklig konsistens på.

    Det är verkligen som gummi typ.... är det någon som haft så under graviditet eller kan detta vara tecken på att det är något som inte är bra?

    Jag är bara i vecka 8.

    Här kommer en jätte äcklig bild från toabesöket ikväll men vill så gärna veta om någon har erfarenhet!? Så lättast är ju med bild.

  • Svar på tråden Trådiga flytningar?! Varning äcklig bild
  • Alessia

    Man får ökade flytningar under graviditeten. Hormonell omställning. Bara om flytningarna luktar illa eller får konstig färg bör man ta kontakt med barnmorska eller doktor. Du är säkert helt OK!

  • Anonym (C)

    Ja, jag har haft detta i två av mina graviditeter och det är helt normalt. Det beror på hormonerna.

  • Fisken92
    Alessia skrev 2020-04-23 21:31:13 följande:

    Man får ökade flytningar under graviditeten. Hormonell omställning. Bara om flytningarna luktar illa eller får konstig färg bör man ta kontakt med barnmorska eller doktor. Du är säkert helt OK!


    Det luktar som tur är ingenting! Skönt att höra hoppas det är lugnt med allt.
  • Fisken92
    Alessia skrev 2020-04-23 21:31:13 följande:

    Man får ökade flytningar under graviditeten. Hormonell omställning. Bara om flytningarna luktar illa eller får konstig färg bör man ta kontakt med barnmorska eller doktor. Du är säkert helt OK!


    Det luktar som tur är ingenting! Skönt att höra hoppas det är lugnt med allt.
  • Fisken92
    Anonym (C) skrev 2020-04-23 21:41:00 följande:

    Ja, jag har haft detta i två av mina graviditeter och det är helt normalt. Det beror på hormonerna.


    Okej va bra! Tack!
  • Fisken92
    Anonym (?) skrev 2020-04-23 22:04:42 följande:

    Är dina flytningar gula?


    Inte helt gula men typ gräddvita.
Svar på tråden Trådiga flytningar?! Varning äcklig bild