• Calabria

kan tjejer och killar dusha tillsammans?

Kan tjejer och killar dusha tillsammans utan att det blir konstig stämning?

• Svar på tråden kan tjejer och killar dusha tillsammans?
  • Xzx

Kanske inte vilka som helst. Tror det lätt blir lite konstigt om man inte är van.

Men fick man vuxna upp med andra normer och förutsättningar - absolut, utan tvekan!

• Arboga
    Calabria skrev 2020-04-24 17:22:09 följande:

Kan tjejer och killar dusha tillsammans utan att det blir konstig stämning?

I vilket sammanhang?
  • Calabria
    Arboga skrev 2020-04-24 17:33:32 följande:
    I vilket sammanhang?
    två kompisar tillexempel
  • Anonym (20)
    Calabria skrev 2020-04-24 17:37:43 följande:

två kompisar tillexempel

Tror det blir väldigt skum stämning. Tror åtminstone killen hade kollat lite mer än vad man bör.

Tänker du att de delar dusch hemma, eller i samma omklädningsrum typ på gymmet?
  • Anonym (E)

Beror nog på hur väl man känner varandra och sammanhang. Jag och min bästa kompis har ibland i panik halvt om halvt dushat ihop, typ jag kliver in och han kliver ur och vi är kvar i badrummet och fixar hår mm när den andre duschar. Men vi har känt varandra i evigheter och bott ihop i omgångar så att se varandra oklädda är liksom inte ovanligt. När jag gjorde lumpen var jag ensam tjej och befälen såg till att vi under de första veckorna hade max 15 till att både duscha och äta, det fanns liksom inte tid att ens fundera över vem som stod bredvid i duschen, efter några veckor med samdusch så vore det ju konstigt att börja reagera på varandra så det var aldrig ett problem senare heller.

• Grossglanz

Duschar hellre med tjejer än killar

• Calabria
    Anonym (20) skrev 2020-04-24 17:40:35 följande:
    Tror det blir väldigt skum stämning. Tror åtminstone killen hade kollat lite mer än vad man bör.

Tänker du att de delar dusch hemma, eller i samma omklädningsrum typ på gymmet?
    hemma menar jag. jo så är det väl, rumpor och tuttar är väl lite överallt isånafall. medan tjejer kanske inte kollar mellan benen på killen lika mycket
  • Anonym (20)
    Calabria skrev 2020-04-24 17:49:18 följande:

hemma menar jag. jo så är det väl, rumpor och tuttar är väl lite överallt isånafall. medan tjejer kanske inte kollar mellan benen på killen lika mycket

Hemma kommer nog kille bli hård också.

Då tror jag hon kommer kolla mellan benen...
  • Calabria
    Anonym (E) skrev 2020-04-24 17:44:51 följande:

Beror nog på hur väl man känner varandra och sammanhang. Jag och min bästa kompis har ibland i panik halvt om halvt dushat ihop, typ jag kliver in och han kliver ur och vi är kvar i badrummet och fixar hår mm när den andre duschar. Men vi har känt varandra i evigheter och bott ihop i omgångar så att se varandra oklädda är liksom inte ovanligt. När jag gjorde lumpen var jag ensam tjej och befälen såg till att vi under de första veckorna hade max 15 till att både duscha och äta, det fanns liksom inte tid att ens fundera över vem som stod bredvid i duschen, efter några veckor med samdusch så vore det ju konstigt att börja reagera på varandra så det var aldrig ett problem senare heller.

såg du dom i ditt befäl nakna då eller var det skynke emellan?
  • Anonym (E)
    Calabria skrev 2020-04-24 17:56:59 följande:

såg du dom i ditt befäl nakna då eller var det skynke emellan?

Befälen duschar inte med de värnpliktiga.
Svar på tråden kan tjejer och killar dusha tillsammans?