• 64gb

Det mest attraktiva hos män? - Första intryck

Vad kollar ni tjejer först på hos en man när ni träffar någon på stan eller i mataffären eller på jobbet till exempel?

Vad är det hos en man som ni finner mest attraktivt? 
    Kläderna? frisyren? kroppshållningen? Doften? skorna? kroppsbyggnad?  eller annat?

behöver inte just vara första intryck bara utan även folk ni känner eller jobbar med eller ser varje dag i matbutiken till exempel.

Om man vill ge ett bättre intryck hos folk, vad är det man ska ändra på först då?

• Svar på tråden Det mest attraktiva hos män? - Första intryck
  • Anonym (Kvinna)

Det första jag ser är ögonen och kroppshållningen.

• Gameofthrones

Humor åter humor, vårdnad klädsel, händerna, rösten, fast arbete. flexibel, spontan. kunna planera, ha körkort. 

• Gameofthrones

Humor åter humor, vårdnad klädsel, händerna, rösten, fast arbete. flexibel, spontan. kunna planera, ha körkort. 

• Tunnis
    Gameofthrones skrev 2020-04-25 14:20:04 följande:

Fångar du upp allt det där i ett första intryck? Imponerande! Skrattande
  • Anonym (riktiga män)

Utstrålningen i första hand och stil(men inte utseende) i andra hand.

• riversnroads

Pondusen. Man ser om en person har pondus eller inte. Självkänsla lyser igenom. Skulle man komma så långt till samtal så är nästa steg humor. Jag gillar även självdistans.

Kläder är viktigt för mig. Ett par beige chinos med remsandaler eller loafers går tyvärr inte hem hos mig..inte rosa pikéer heller.

• Anonym (Klädstil och håret)

Klädstilen och frisyren är det första. Kan falla för någon bara för att de har en attraktiv och spännande klädstil och långt hår som är det sexigaste jag vet hos män. Sen när de kommer närmre är det blicken och leendet och kroppsspråket.

Bryr mig inte så mycket om längd och muskler och sånt. Gillar smala killar och ofta mörkhåriga.

• Anonym (Klädstil och håret)
    64gb skrev 2020-04-25 14:16:42 följande:

Om man vill ge ett bättre intryck hos folk, vad är det man ska ändra på först då?

Vänlighet och att hålla ut blicken är otroligt attraktivt och att kunna skratta. Människor som inte är rädda för kontakt och närhet.
  • Anonym (Pelle)

Var lång bara.

Då ser kvinnorna dig och du sticker ut. Dessutom får du högre lön , större pondus, större chans att bilda familj och alla andra fördelar det ger.

Vann du inte i genlotteriet så kan du se framemot ett längre liv som kort men singel. Korta lever i snitt längre men har inte lika stor chans att bilda familj.

Du kan kompensera endel genom att fixa högre lön, snygga kläder, bygga muskler, social rikt liv osv. Men så kan långa också... Så det gäller att vara bättre än alla andra.

• 64gb
    riversnroads skrev 2020-04-25 14:55:49 följande:

Pondusen. Man ser om en person har pondus eller inte. Självkänsla lyser igenom. Skulle man komma så långt till samtal så är nästa steg humor. Jag gillar även självdistans.

Kläder är viktigt för mig. Ett par beige chinos med remsandaler eller loafers går tyvärr inte hem hos mig..inte rosa pikéer heller.

vad för kläder tycker du är attraktivt då?

Jag går ofta i svarta jeans, vit t-shirt , skinnjacka och ett par boots.
Svar på tråden Det mest attraktiva hos män? - Första intryck