Värsta otroheten
Läser så många trådar om otroheten, den ena galnare än den andra (och flertalet förlåter ändå)! Vilken är den värsta/galnaste otrohet ni hört talas om eller läst om?
Läser så många trådar om otroheten, den ena galnare än den andra (och flertalet förlåter ändå)! Vilken är den värsta/galnaste otrohet ni hört talas om eller läst om?
Tjejen som knullade brudgummens far samma dag hon och brudgummen skulle gifta sig,
Tjejen som knullade brudgummens far samma dag hon och brudgummen skulle gifta sig,
Tycket inte att man ska läsa ut så mycket av dessa historier, det är många som snackar skit och vill få folk att reagera genom att hitta på galna historier som inte är annat än rent påhitt.
Tycket inte att man ska läsa ut så mycket av dessa historier, det är många som snackar skit och vill få folk att reagera genom att hitta på galna historier som inte är annat än rent påhitt.
När man läser otrohets trådar så handlar ju det flesta om ganska vanliga saker som tex att någon knullar en kollega, vart kär i någon annan, etc, etc. Inte speciellt kontigt eller komplicerat egentligen. Det blir däremot väldigt komplicerat och bisarrt när man med alla medel ska försöka bortförklara det... då blir det väldigt fantasifullt och bisarrt och konsersationerna blir därefter.
Men alltså what??!?!
Min värsta var att jag låg med min mans bror på vår bröllopsnatt.
Men berätta mer, jag blev nyfiken.. Hur? Varför? Var?