• Utochin

    Vad händer och är det normalt?

    Hej!

    Jag var tillsammans med mitt ex i ungefär 3 år och under hela den tiden tyckte hon inte om mitt ex, ett ex som jag har två barn med, jag vill inte säga hatade men det var inte långt därifrån.

    Det tog slut mellan oss för ungefär 3 månader sedan och den senaste månaden har vi börjat att umgås, som vänner.

    Hon har börjat fråga mycket om vi skulle kunna gå in i ett förhållande igen i framtiden och jag har svarat att det är mycket möjligt men att det inte är aktuellt just nu.

    Helt plötsligt så vill hon träffa mina barns mamma, ta en fika, åka ner på stan och ta ett glas vin m.m.

    Jag är väldigt konfunderad över varför, hon säger bara att det kan vara bra inför framtiden, visst är det en god tanke om det skulle vara så men att gå från så mycket hat mot en person (som jag inte har något otalt med och har en bra relation med) till att helt plötsligt vilja skapa någon form av relation med?

    Är det som hon säger eller finns det någon baktanke med det?

    Jag och mina barns mamma har ett nytt förhållande med barn men vi har pratat och setts, som vänner, strikt vänner och föräldrar till gemensamma barn en del sen det tog slut med mitt ex. Kan det vara svartsjuka eller vad kan det vara?

  • Svar på tråden Vad händer och är det normalt?
  • Anonym (Hold my beer)

    Klart det är en baktanke! Vem sjutton söker upp sitt ex ex för att bli "kompisar"?? Inte normalt nånstans.

    Hon försöker inplantera sig i ert liv i hopp om att ni ska bli ett par igen. Håll dig borta!

Svar på tråden Vad händer och är det normalt?