• Abcdefg0392

    Borde jag stanna?

    Hej, jag är en tjej på fortfarande mina ungdomsår o har redan stort kärleks problem usch???? vi tar de kort

    Borde jag kasta ?

    - han hade tinder ett bra tag även när vi var på G eller vad man ska kalla de, han ?tog bort? notera att han inte raderade kontot utan appen lite mer än 1 vecka innan vi blev tillsammans.

    - han störde sig på mina gamla killar o att jag inte var oskuld eftersom jag va sååå ung enligt honom.

    - vi hade absolut jätte bra dagar o nätter han har även träffat min familj men tror de var för tidigt, ångrar det.

    - han kör en bit för att komma till mig o han visar mig för sina vänner lägger upp på mig ibland på sin privata.

    Brukade aldrig va på honom innan o svartsjuk oså men sen tog hans ex kontakt med mig och sa att dom pratat lur på kväll o att han bett om röv bild. Hans ex är enligt honom lite sjuk i huvet o han sa att hon sa ? jag har fått större röv? bara.

    -senare tog jag kontakt med en tjej som adda han på snap, hon sa vi snacka på tinder o sen på snap, ringde han men han säger nej vet inget kanske mina kompisar va inne, när jag frågade han tusen gånger var du inne på tinder säger han minns inte att jag vart de ? Wtf ?

    - eftersom man kan se när man addat personer på snap såg jag att det var olika datum på alla men alla var när vi var tsm. Han säger det är inte otrohet att snacka med tjejer o lägga till nya, jag fattar dock att tjejerna garanterat är från tinder

    - tycker inte det är ok att ha gammal ligg på snap o snapa med dom men enligt han så tog han bort sen ser jag fler.

    Jag orkar inte med att gråta nätter och ha ångest. Han säger vi glömmer allt detta och går vidare jag vill vara med dig och så tog han bort tinderkontot helt men de var innan jag fick se vad som fanns där. Han sa han ska ändras men de säger alla killar o samma skit igen ( sorry killar ). Tror det är bäst för både mig och honom , killen är 20 o vet fortfarande inte hur man är mot sin tjej man tydligen ?älskar?. Gör jag rätt som gör slut med honom?

  • Svar på tråden Borde jag stanna?
Svar på tråden Borde jag stanna?