• Anonym (12245)

    Ägglossning efter missfall

    Ja... frågan lyder;

    Hur långt efter ett missfall kan man ha ägglossning? Det vanligaste verkar vara 14 dagar efter första ?böldardag?. Men jag slutade blöda i tisdags och i fredags fick jag en riktig känsla av ?ägget fäste?. Det ilade till så enormt som det gjort de andra graviditeterna. Men alltså det måste ha varit för tidigt för att det ska vara sant ?

  • Svar på tråden Ägglossning efter missfall
  • Ebo88

    Jag fick ma i v.9mars 2019. Blödde som en mens efter det och fick ägglossning va 14 dagar efter som vanligt. Gjorde vul hos läkare som sade att jag skulle ha äl närsom. Vi väntade dock 1 mens innan vi körde på och i december blev vi föräldrar åt en liten tjej :)

    Vet inte när man kan få ägglossning efter missfall, men jag fick som sagt ca 14 dagar efter första blödning vid ma

  • Anonym (K)

    Jag har haft två mf i v 7. Mitt första mf var långdraget och sedan dröjde äl och kom inte igång för än efter mer än två månader efter jag började blöda. Det andra mf gick snabbare, jag slutade blöda helt efter en vecka och 9 dagar efter jag började blöda fick jag positivt äl-test.

Svar på tråden Ägglossning efter missfall