Kvinnor hur vill ni h sex, vad är ni ute efter?
Vill ni ha varm romantisk sex?
Lekfullhet?
Bli dominerade och vara mer passiva?
Hård sex?
Perversa lekar?
Skriv gärna hur gamla ni är?
Vill ni ha varm romantisk sex?
Lekfullhet?
Bli dominerade och vara mer passiva?
Hård sex?
Perversa lekar?
Skriv gärna hur gamla ni är?
Själv tycker jag att personkemin spelar stor roll för samlivet. Jag gillar lekfullhet och glädje i det sexuell samspelet..
Det finns nog lika många svar som det finns kvinnor. Jag gillar varmt, kärleksfullt sex, vanilj med en nyfikenhet och glädje inför varandras kroppar.
Det finns nog lika många svar som det finns kvinnor. Jag gillar varmt, kärleksfullt sex, vanilj med en nyfikenhet och glädje inför varandras kroppar.
Ja det var därför jag frågade. Av nyfikenhet eftersom alla är olika..
Ja det var därför jag frågade. Av nyfikenhet eftersom alla är olika..
Beror på tillfället säger jag... Ibland vill jag ha romantiskt sex som på film med rosenblad och förförelse och typiskt vaniljsex. Ibland vill jag bli upptryckt mot väggen och påsatt 3 minuter och ibland vill jag ha en orgasm och inget sex och ibland tar jag initiativ och gör vad jag vill etc....
Allt beror på vem jag har sex med och vilka tillfällen som ges...
Det jag nästan aldrig vill är dock att ha sex på de flesta mäns favoritsätt. Pliktskyldigt slafsande oralsex (De ääälskar ju att slicka...) för att få till "rätt" våthet
Evighetslånga penetrationerså man får skavsår tillslut. Femtisju ställningsbyten så man aldrig hinner få till rätt vinkel och ställning. Fortsätta långt efter mina orgasmer så jag hinner bli så sjukt osugen. Men tvärslut efter deras för att deras lust ju faktiskt går ner efter orgasm.ju....
Håller med "fjäril kär".. beror ju på tillfället, humöret, tiden, VEM man har sex med etc.
Det jag nästan aldrig vill är dock att ha sex på de flesta mäns favoritsätt. Pliktskyldigt slafsande oralsex (De ääälskar ju att slicka...) för att få till "rätt" våthet
Evighetslånga penetrationerså man får skavsår tillslut. Femtisju ställningsbyten så man aldrig hinner få till rätt vinkel och ställning. Fortsätta långt efter mina orgasmer så jag hinner bli så sjukt osugen. Men tvärslut efter deras för att deras lust ju faktiskt går ner efter orgasm.ju....
Beror på omständigheterna, numera kan romantiskt men intensivt vara ok. Som yngre ville jag alltid ha det mer lagom hårt och djuriskt. Vad stod det mer, kinky lekar eller något? Nej, det låter inget kul alls.
Antingen kärleksfullt långsamt sex där man smeker varandra länge, hela kroppen. Tungkysser varandra och ser in i varandras ögon. Bli slickad till orgasm och suga av. Penetrationssex med ögonkontakt. Ganska mjukt och innerligt. Inte fokus på orgasm utan mer vägen dit. Andas i takt med den andre och bara vara. Funkar bara med någon man älskar. ELLER mer porrigt sex, på en oväntad plats, på dagen, i sexiga underkläder, analsex, sexleksaker, munknull, hårt och passionerat. Snuskiga ord och lite gränslöst. Få komma flera gånger. ELLER snabbisar, på dagen, fort bara komma sen är det över. Praktiskt. Eller onanera.
Antingen kärleksfullt långsamt sex där man smeker varandra länge, hela kroppen. Tungkysser varandra och ser in i varandras ögon. Bli slickad till orgasm och suga av. Penetrationssex med ögonkontakt. Ganska mjukt och innerligt. Inte fokus på orgasm utan mer vägen dit. Andas i takt med den andre och bara vara. Funkar bara med någon man älskar. ELLER mer porrigt sex, på en oväntad plats, på dagen, i sexiga underkläder, analsex, sexleksaker, munknull, hårt och passionerat. Snuskiga ord och lite gränslöst. Få komma flera gånger. ELLER snabbisar, på dagen, fort bara komma sen är det över. Praktiskt. Eller onanera.
Passion och glädje