• Kanelbolle

    Mår för bra v 7?

    Jag är gravid i v7 nu.

    Första graviditet mådde jag pyton helt tills mina symptom försvann och då konstaterades det MA v9 med embryo som dog v5.

    Andra graviditet hade jag alla symptom man kan ha inkl kräkningar från v4 till v 41..???? blev en dotter.

    Nu är jag gravid i v 7 igen och har nog aldrig mått så bra som jag gör nu? Har ingen symptom på att jag är gravid alls bortsett från ingen mens och synliga ådrar på brösten.. ja och många positiva plussar då..

    Inte ont någonstans.

    Någon annan som har varit i samma sits der allt har gått bra? Känns som jag hittar på att jag är gravid.. är extremt orolig för en ny MA..

  • Svar på tråden Mår för bra v 7?
  • PelloBello
    Kanelbolle skrev 2020-04-27 09:10:15 följande:

    Jag är gravid i v7 nu.

    Första graviditet mådde jag pyton helt tills mina symptom försvann och då konstaterades det MA v9 med embryo som dog v5.

    Andra graviditet hade jag alla symptom man kan ha inkl kräkningar från v4 till v 41..???? blev en dotter.

    Nu är jag gravid i v 7 igen och har nog aldrig mått så bra som jag gör nu? Har ingen symptom på att jag är gravid alls bortsett från ingen mens och synliga ådrar på brösten.. ja och många positiva plussar då..

    Inte ont någonstans.

    Någon annan som har varit i samma sits der allt har gått bra? Känns som jag hittar på att jag är gravid.. är extremt orolig för en ny MA..


    Jag är i V8. Mår också väldigt bra. Trött dock men mår bra.

    Med sonen mådde jag sjukt illa. Klarade inte av dofter etc. Men nu har jag inte mått illa alls, så oron gnager ju. Har första ul 1a juni. Känns som Man kommer gå under innan dess :o
  • Espresso

    Är gravid med andra barnet nu och har mått otroligt bra med båda. Inget illamående, ingen trötthet, ingen foglossning. Inga missfall heller. Så inga symtom behöver inte betyda något. Grattis till graviditeten!

  • Kanelbolle

    Kan svara på min egen fråga.

    Det konstaterades MA (missed abortion) i vecka 10.

    Den lilla dog i vecka 6 redan.

Svar på tråden Mår för bra v 7?