• VeronicaSanti

    Illaluktande mens

    Hej,

    En så oerhört pinsam tråd så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Mår så dåligt över detta och har aldrig varit med om liknande förut.

    Jag har just nu mens, som är påväg att försvinna, har bara lite ljusrosa blod kvar som det brukar se ut i slutet av mensen.

    Jag och min pojkvän som jag varit tillsammans med snart ett år hade samlag igår, och då tyckte han det började lukta och kunde inte fortsätta så vi slutade.... det har inte luktat något särskilt innan och heller ingenting efteråt.

    Blev så ledsen och sårad när han sa så, jag kände mig fruktansvärt ofräsch, äcklad och ledsen efter det. Jag har ju näst intill aldrig sex med mens men kände mig så bekväm med honom så vi testade, dessutom var det ju inte mycket blod kvar.

    Det enda han har och säga om det här vara bara att han ville vara ärlig, och att det inte är en stor grej, att han vet att det inte alltid kan lukta rosor där nere.

    Han ser det inte lika stort som jag gör..

    Vi båda är testade för könssjukdomar och det är ingenting sådant.

  • Svar på tråden Illaluktande mens
  • Mortiscia80

    Försök vänta tills mensen tagit slut och någon dag extra så slipper du förlänga den i onödan. Det händer tydligen en hel del tjejer att det annars drar ut på tiden. Och så slipper du oroa dig för lukten.

  • VeronicaSanti

    Absolut är det ett alternativt, lättare sagt än gjort när man är ?sugen? så att säga. Men har aldrig haft detta bekymmer tidigare som sagt, pratat med en sjuksköterska om rekommendera att beställa hem multi gyn actigel som ska förebygga och behandla bakteriell vaginos om det nu är det som är problemet.

  • VeronicaSanti

    Absolut är det ett alternativt, lättare sagt än gjort när man är ?sugen? så att säga. Men har aldrig haft detta bekymmer tidigare som sagt, pratat med en sjuksköterska om rekommendera att beställa hem multi gyn actigel som ska förebygga och behandla bakteriell vaginos om det nu är det som är problemet.

  • VeronicaSanti

    Min mens har aldrig luktat något särskilt illa... typ mer blod bara. Har dock haft preventivmedel i 15 år och inte haft mens så ofta men jag förstår hur du menar :)

Svar på tråden Illaluktande mens