• daniel65212

Intresserad av en tjej

Hej jag är intresserad av en tjej hon är god hjärtat snäll vacker alltid på humör alltid glad sprider glädje snäll lojal väldigt speciell tjej för mig det så hon har skaffat en pojkvän men de gör inte mig förvånad för att hon tog bort alla killar på sociala media bröt kontakten med alla killar och även mig för hon har pojkvän efter 1 vecka ringde hon mig och bad mig att ha kontakt med henne igen på sociala media osv men hon har fortfarande pojkvän i nu läget har hon endast kontakt med sin pojkvän och mig vi skriver nästan varje dag med varandra hennes pojkvän har inte så mycket kontakt med henne vi har snackat lite sådär hon berättade att det är skönare va singel och att killen inte hör av sig hon vågar inte göra nåt jag haft kontakt med henne ganska länge över 1 år jag vet hur hon är som person hennes pojkvän hör aldrig av sig dem har inte snackat på flera veckor tror ni han är otrogen eller börja tröttna på sitt förhållande vad tror ni? Asså det är alltid hon som startar konversation mellan dem han gör aldrig det den här tjejen är verkligen rädd och vågar inte göra nåt vi skrev me varandra häromdagen hon berätta att han aldrig hör av sig osv jag sa vänta 1 vecka till om han ej hör av sig så har han verkligen tröttnat hon ringer mig även om det är nåt eller hänt nåt jag vill verkligen ha den här tjejen vad ska jag göra? Ska jag vänta tills dem gör slut eller om han inte hört av sig i veckan ska man fråga henne om han gjort det för jag sa till henne om han inte hört av sig den här veckan är det 100% han har tröttnat eller är otrogen eller ska jag vänta tills hon ringer och säger att hon har gjort slut skriv erat åsikter vad ska man göra inga hat kommentar tack

Svar på tråden Intresserad av en tjej