• thee1221

    Bästa dejting sidan och sex sidan?

    Vilken dejting sida och sex sida är bäst och varför?

  • Svar på tråden Bästa dejting sidan och sex sidan?
  • Anonym (Erik.)
    thee1221 skrev 2020-04-29 16:51:36 följande:

    Vilken dejting sida och sex sida är bäst och varför?


    Det undrar jag med. De flesta sidor verkar bestå av påhittade och bot-styrda profiler, men något undantag borde ju finnas.
  • thee1221
    Anonym (Erik.) skrev 2020-04-30 01:55:14 följande:

    Det undrar jag med. De flesta sidor verkar bestå av påhittade och bot-styrda profiler, men något undantag borde ju finnas.


    Aa. Precis
  • Anonym (Älskarinna)

    Jag hittade min älskare på BC.
    Tycker att det är en bra sida, eftersom den är gratis. 

  • thee1221
    Anonym (Älskarinna) skrev 2020-04-30 09:01:47 följande:

    Jag hittade min älskare på BC.

    Tycker att det är en bra sida, eftersom den är gratis. 


    Man försöker men ingen svarar
  • Liwslust

    Antar att det är sidor för sexkontakter du är ute efter. I så fall finns det mer eller mindre idag bara Bodycontact, Klubb6, Victoria Milan och Darkside att vända sig till. Och inget av de alternativen är speciellt bra. Om jag måste välja så hade jag valt Klubb6.

    Men om det inte är akut så kan man ju vänta in Hemligg.se 


    Läs gärna min lustblogg "Liws lust" - www.liwslust.se
  • thee1221
    Liwslust skrev 2020-04-30 15:12:41 följande:

    Antar att det är sidor för sexkontakter du är ute efter. I så fall finns det mer eller mindre idag bara Bodycontact, Klubb6, Victoria Milan och Darkside att vända sig till. Och inget av de alternativen är speciellt bra. Om jag måste välja så hade jag valt Klubb6.

    Men om det inte är akut så kan man ju vänta in Hemligg.se 


    Vad menar du? Vill du ge lite tips?
  • Lejon10

    Bodycontact 98% killar dom få tjejer svara inte på meddelande

    Är ocå ute efter en bra sexkontakt sida

  • tarrant

    Jodå Lejon, det går att hitta både tjejer och par på Bodycontact, men som singelkille måste man stå ut i mängden för att få napp. Det gör man genom att ha en bra profilbeskrivning, bilder i profilen och dessutom skriva ett utförligare meddelande än "Hej" Vill du knulla?" när du tar kontakt. Det är naturligtvis inte säkert att du får napp ändå, men om du inte följer de här enkla råden är du rökt.

    Bodycontact är ju tyvärr fortfarande den plats som har de flesta användarna, men sajten håller långsamt på att dö. Darkside är ett mycket bra alternativ om du är kinky, men om du föredrar vaniljsex är det inte platsen för dig.

    Klubb6 har ett större antal medlemmar och har funnits ett tag. Två uppstickare är Hemligg och Lustcontact som båda verkar spännande.

Svar på tråden Bästa dejting sidan och sex sidan?