• Anonym (:))

Drömhus!!

Vi har köpt vårt drömhus, ett jättefint gammalt hus med mkt karaktär och charm. Äntligen! :)

Bor du i ditt drömhus? Eller finns det hus i närheten som du drömmer om, önskar att du bodde där. Eller din dröm är kanske utomlands? Berätta gärna :)

• Svar på tråden Drömhus!!
  • PH76
    Anonym (:)) skrev 2020-04-30 10:47:14 följande:

Vi har köpt vårt drömhus, ett jättefint gammalt hus med mkt karaktär och charm. Äntligen! :)

Bor du i ditt drömhus? Eller finns det hus i närheten som du drömmer om, önskar att du bodde där. Eller din dröm är kanske utomlands? Berätta gärna :)

Vi har ett hus där vi trivs och är nöjda, men vårt drömhus är det absolut inte. Då skulle jag vilja ha nybyggt på strandtomt med en schysst brygga, inte längre än 15 minuter från Stockholm innerstad.

• Maddi

Vi har nyss flyttat från ett hus till ett annat, men inte min och min sambos drömhus, utan det är familjens drömhus. 
    Jag och min sambos drömhus är egen strandtomt, men det får bli när barnen är utflugna. 

Familjens drömhus har en stor tomt så man får plats med det man vill. Stora rum för alla. Vi har lekpark bakom huset och massor av andra grannar så barnen har många kompisar. Nära till buss, affär, skola och olika aktiviteter där vi bor. Fina skogsområden. 

• Anonym (Kvinna)

Nej!
    Det är säkert min mans drömhus då han byggt det eller ja beställt byggnationen.

Jag avskyr vissa saker med det och skulle hellre ha ett annat hus.
    Men läget är bra.

Svar på tråden Drömhus!!