• leinniz

    Noja i relation...

    hej!

    har ett jätteproblem... jag och min pojkvän har varit tillsammans i lite mer än 9 månader och han är världens finaste och snällaste kille. tidigare var vi bästavänner och nu är vi tillsammans - vi är varandras motsatser egentligen, är väldigt utåt osv medan han är mer inåt men fortfarande världens finaste och lojalaste kille. dock på senare tid har jag inte känt mig så himla uppskattad, tex. vi facetimear varje kväll och varje dag är det alltid han som ska lägga på pga han ska sova eller liknande, jag kan ibland sitta uppe länge och vänta på att vi ska facetimea så de e liksom inte kul när han säger att han ska lägga på bara från ingenstans. typ i julas också gick jag all in på presenter och fick tillbaka saker som var inte sååå genomtänkta, men min poäng är att jag liksom skämde bort honom o det gjorde han inte på mig. i påsk köpte jag också present för ville ge honom något o han gjorde inte något tillbaka till mig. under dagarna kan vi höras vid på sms o Snapchat men inte jättemycket, det är mest tomma saker vi skickar och bara smileysar på sms osv. så vi hörs inte jättemkt utöver att vi facetimear på kvällarna, och vi ses kanske 1-2 gånger i veckan. när vi ses så är det vanligt osv, inga problem där men det känns bara som att jag ger mer i vårt förhållande, jag säger mer att jag älskar honom osv och kan typ göra småsaker som att köpa godis eller nåt han gillar... han är inte jättebra på att visa känslor heller utan skriver mest o uttrycket det på sms... men det börjar bli lite irriterande för känner mig inte jätteuppskattad i vissa fall. någon som snälla har råd på hur jag ska gå tillväga eller varit i liknande situationer...?

  • Svar på tråden Noja i relation...
  • Jordgubbe15

    Jag har samma problem med min pojkvän. din pojkvän kanske tänker att det inte är så viktigt för er att prata facetime eftersom ni ändå kommer ses. Han kanske inte tycker att det är nödvändigt för honom att köpa presenter för att uttrycka sina känslor för dig, han antar väll att du vet hur han känner för dig ändå. Somsagt är min pojkvän likadan, men jag har börjat förstå att han bara är sån som person, likadant som jag är en person som gillar att köpa presenter och prata mycket telefon

Svar på tråden Noja i relation...