• Anonym (Man)

Hur skall en man ha sex med två kvinnor samtidigt?

Hej!

Hur går det egentligen till att ha samlag med två kvinnor samtidigt. Förspel, smek och hångel kan jag ju tänka mig hur det blir. Men när det kommer till sex. Skall man t.ex slicka den ena och gå smidigt till den andre? Skulle den andre ens tycka det var trevligt om det blir sådant byte? Samma sak med samlag via penis, skall man byta efter ett tag? Blir det inga äckelkänslor för den andre och dessutom tänk om det blir skönt och så slutar man plötsligt?

Tack för svar!

• Svar på tråden Hur skall en man ha sex med två kvinnor samtidigt?
  • Anonym (eee)

jag tror det bästa är att de tre som ska delta, pratar om sådana detaljer innan man sätter igång. Alla är ju olika och har kanske helt olika bilder om vad det är som ska hända.

• Anonym (...)

Bäst är om tjejerna är bisexuella, då kan ju tjejerna vara lite mer spontana och komma med en hjälpande hand eller tunga där det behövs.

Är tjejerna inte bisexuella, eller tänder på att se sin kille ha sex med nån annan tjej, blir det ju ganska värdelöst för tjejerna. Det blir lite som att knullar två tjejer, men det är hela tiden en i taget. Och förmodligen som du skriver om äckelkänslor och liknande. Dessutom är det ju betydligt större utmaning att lyckas få två kvinnor nöjda om killen ska göra hela jobbet så att säga.

• Oerhörd

Det är såklart mycket bättre om två eller tre män har sex med en kvinna så uppstår inga sådana bekymmer.

Jag tycker om att ha sex med kvinnor, men då utan män inblandat för att slippa de kvinnor som tycker att tjejsex är någon sorts förspel eller krydda. Jag tycker att sex är sex nämligen, och vill bara ligga med folk som tycker detsamma, så att ha sex med en tjej som väntar på snopp som huvudrätt är rätt förnedrande, och förnedring går jag inte igång på.

• Anonym (Duum i huuvve nå så jävulskt)

Jooo man formar handen som en lit'n pil.. Du förstår föör i tiin va man dum i huuvve, nåå såå jävulskt.. Så då försökte en man ha sex saamtiid mä tvåå kvinns åå du förstå dää gick ju int.. Men så 1740 kom man ju på att om man formar hann som en liit'n pil jåå då gick dä ju. Så forma hann såm en liit'n piil ska du seä att dä går!

Svar på tråden Hur skall en man ha sex med två kvinnor samtidigt?