• Anonym (Ledsen)

Hjälp mig att fortsätta tro på kärleken

Jag är singel sen ett halvår tillbaka, först nu jag insett och verkligen accepterat att det är helt slut med exet, var tvungen att klippa helt med honom för att inse det. Så nu har jag blivit medlem på ett par dejtingsajter, och ska ge mig ut igen. Jag vill ha den där fina kärleken, där man delar allt med varann, en partner som stöttar en i vårt och torrt, en partner som förstår mig.

Jag är snart 35 så är ingen ungdom längre, och jag är så rädd att jag inte kommer att kunna hitta det jag vill ha. Hjälp mig att inte vara så rädd, hjälp mig att inte tappa hoppet om att hitta kärleken igen. Just nu känns det hopplöst :/

• Svar på tråden Hjälp mig att fortsätta tro på kärleken
  • Anonym (Spike)

Samma här, känns hopplöst. 48 år och har alltid varit singel.

• Anonym (-)

Kasta dig ut över stupet och våga! Och våga misslyckas.

Är nästan lika gammal som du och har aldrig haft en relation alls. Men jag vägrar ge upp än. Gör inte det du heller.

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Spike) skrev 2020-05-02 11:42:18 följande:

Samma här, känns hopplöst. 48 år och har alltid varit singel.

Hur kommer det sig?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (-) skrev 2020-05-02 11:42:22 följande:

Är nästan lika gammal som du och har aldrig haft en relation alls. Men jag vägrar ge upp än. Gör inte det du heller.

Är du kvinna? Inga barn?
  • Anonym (Spike)
    Anonym (-) skrev 2020-05-02 11:42:22 följande:

Det gjorde jag. Med en 20 år yngre tjej som jag skrivit massor om här. Och jag misslyckades. Något som många här gottade sig åt.
  • Anonym (-)
    Anonym (Ledsen) skrev 2020-05-02 11:46:49 följande:

Är du kvinna? Inga barn?

Man, inga barn.
  • Anonym (-)
    Anonym (Spike) skrev 2020-05-02 11:47:15 följande:

Det gjorde jag. Med en 20 år yngre tjej som jag skrivit massor om här. Och jag misslyckades. Något som många här gottade sig åt.

Våga misslyckas igen.
  • Anonym (Spike)
    Anonym (Ledsen) skrev 2020-05-02 11:46:08 följande:
    Hur kommer det sig?
    Skulle vilja säga att jag inte har träffat rätt. Men jag vet inte. Senaste jag var kär i är 20 år yngre. Och den jag var kär i före henne är 12 år äldre. Olyckligt kär i båda, och det var 12 år emellan.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Spike) skrev 2020-05-02 11:49:15 följande:

Skulle vilja säga att jag inte har träffat rätt. Men jag vet inte. Senaste jag var kär i är 20 år yngre. Och den jag var kär i före henne är 12 år äldre. Olyckligt kär i båda, och det var 12 år emellan.

Ok, vart träffade du dessa två?
  • Anonym (Spike)
    Anonym (Ledsen) skrev 2020-05-02 12:12:01 följande:
    Ok, vart träffade du dessa två?
    På jobbet.
Svar på tråden Hjälp mig att fortsätta tro på kärleken