• Anonym (Längtan)

    Någon mer nu

    Någon mer som just nu går igenom mf?

    Tog ett nytt test och det var svagare än de andra....ogår rosa på pappret och nu blöder jag

    Hade mf även i sep så känns som detta är en repris på förra gången. Även då fick jag efterlängtade + bara för att inom1-2 v börja blöda/få ont i magen.

    Vill bara ha någon att dela tankar med....känner att jag inte riktigt har det, dels har jag ju inte berättat för så många sen.....

  • Svar på tråden Någon mer nu
  • ejea

    Hej

    Jag går igenom samma som dig.

    Har försökt i ca 10-11 månader och i torsdags kom äntligen plusset, igår fick jag en blödning som fortsatt idag. Tog två nya test idag och de är superduper negativa. Inte ens en liten skugga av ett streck. Detta känns så sjukt. Är helt förstörd..

  • Charleis

    Befarar att jag är i samma situation. Jag var nyss i kontakt med BVC som även dem tycker att det låter som missfall. Gravid i v 8 + 1 fick jag i torsdags kväll bruna flytningar. 1 maj började jag blöda klarrött till rött blod. Fick byta 3 bindor under 1 maj. Blödde även ut några större klumpar. Fick mensliknande smärta. Migränhuvudetvärk. Under 2 maj avtog blödningen. Menssmärtan försvann. Under 3 maj enbart några droppar blod i bindan. Känner mig ganska säker på MF. Jag och min sambo har försökt i 1,5 år. Genomgått utredning på fertilitetsklinik. Gjorde en spoling av äggledare/äggstock i februari. Plussade + i april. Jag blir 39 år i år. Känns surt om MF men vill upp på banan och fortsätta försöka så snabbt som.

Svar på tråden Någon mer nu