• Marmow

    Graf natural cycles

    Har en konstig graf denna månad. Vi försöker bli gravida, och nu har jag fått en blödning men tempen går inte ned.

    Några tankar?

  • Svar på tråden Graf natural cycles
  • amandakollb
    Marmow skrev 2020-05-02 19:57:46 följande:

    Har en konstig graf denna månad. Vi försöker bli gravida, och nu har jag fått en blödning men tempen går inte ned.

    Några tankar?


    Har du gjort ett gravtest? Du måste va nära bim va?:) grafen ser ju lovande tycker jag!
  • Marmow

    BIM imorgon. Gjorde ett gravtest i onsdags, va negativt. Sen blir jag lite fundersam över den här blödningen nu och att tempen inte viker ner. Bara hålla tummarna????

  • amandakollb
    Marmow skrev 2020-05-02 20:06:36 följande:

    BIM imorgon. Gjorde ett gravtest i onsdags, va negativt. Sen blir jag lite fundersam över den här blödningen nu och att tempen inte viker ner. Bara hålla tummarna????


    Många som inte plussar förens bim så bara att ta ett test om några dagar igen :) har läst att vissa kan få en blödning och tro att mensen är på g men sen plussar de ändå efter bim
  • Hawk

    Lägg gärna upp en graf från en vanlig cykel för jämförelse. Din follikulärfas är ju tex väldigt hoppig, har du tempat som vanligt?

  • Marmow

    Här kommer en annan graf.

    Jag jobbade oregelbundet under den perioden där det hoppade så mycket.

    Har vad jag tror fått min mens, ont i magen men knappt någon blödning. Snarare rosa vattenutspätt.

Svar på tråden Graf natural cycles