• Mon 4 May 2020 11:04
    4443 visningar
    2 svar
    2
    4443

    SKY HIGH SOLUTIONS LTD

    Hej på er allihop !

    Jag satt och letade efter extringsjobb och hittade en annons där man kan arbeta hemmifrån. (tror det är sexchatt) men men... jag satt och läste på vilkoren och blev lite ställd mot slutet där. Tänkte se om jag förstått det rätt. 

    Såsom jag förstår det så kan de stämma mig utan bevis när de vill och begära pengarna. 

    "(9) I händelse av att mottagaren bryter mot någon av sina skyldigheter enligt detta avtal ska denne omedelbart, utan krav på ytterligare åtgärder eller formaliteter, hållas ansvarig gentemot Leverantören med en omedelbar påföljd på SEK 250.000,- (två hundra femtio tusen svenska kronor) för varje sådan överträdelse, upp till högst SEK 1.000.000,- (en miljon svenska kronor) och för en periodisk betalning på SEK 20.000,- (tjugo tusen svenska kronor) för varje dag som överträdelsen fortgår, utan att Leverantören måste bevisa förlust eller skada och utan att det påverkar leverantörens rätt att kräva ytterligare skadestånd om det finns skäl att göra det."

    Har jag förstått det rätt? Och håller detta i Sverige? De är i Bulgarien. 

    Tacksam för all svar

  • Svar på tråden SKY HIGH SOLUTIONS LTD
  • Thu 25 Jun 2020 17:13
    #1

    Hej!

    Testade du? Vet du har det fungerar?


    Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • Sat 4 Sep 2021 12:41
    #2

    Hej, vågar inte svara på det angående den saken men jag har jobbat där i snart 4 år och inga problem med sådant. Får utbetalning varje vecka

Svar på tråden SKY HIGH SOLUTIONS LTD