Orkar inte höra om hans exfru mer!
Hej! Har en relation med en man sedan fyra månader tillbaka. Han har de då varit frånskild från sina barns mamma intresserad år. Före de hade de varit ihop i 26 år. Inget av det är är något problem för mig - problemet är att vad han än berättar om vad han har gjort i livet så är hon med i berättelsen. Jag fattar att han har gjort typ allt med henne men han på riktigt namnger henne i de olika anekdotena, berättat om när vi vill, när vi skulle. Har även namngett mig vid hennes namn vid ett tillfälle. Så nu kände jag att det var nog. Kände att jag inte klarar av att höra detta om och om igen. Jag går sönder inuti av det. Så jag sa det. Rakt ut bara. Det räcker nu! Han såg helt förstörd ut. Men hon är utesluten ur historierna numera. Tillägnads ska att hon tydligen har något form av problem med att vi träffas nu. Inte att hon vill ha tillbaka honom utan mer problem hos sig själv. Men det påverkar mig lite eftersom vi på inget vis tydligen får möta varandra. Jag har träffat hans barn - flera ggr. De är 17 och 20 år. Jag har frågat mannen varför det är så hemligt med mig - för det är så det känns. Nästan som att jag är andra kvinnan.. Såg tydligen på honom att han tog illa vid sig men en klar förbättring direkt eftersom reaktion var att han slutade kalla mig för hennes namn och han refererar inte till att de gjorde resa och då sa hon bla bla...
Någon som varit med om något liknande? Hur slutade det?