• Anonym (Ts)

    Hur ska jag kunna släppa det här

    Jag tar det kort, finns mycket att berätta, men min älskade mamma dog plötsligt i en hemskt sjukdom. hennes man gjorde sig av med allt nästan direkt, sålde deras lägenhet och flyttade långt härifrån med en ny. (fortfarande i chock över allt det här) jag har ångest över det varje dag, försöker tänka att det bara är saker/foton men hade samtidigt betytt så mycket att ha. speciellt ett fotoalbum som mamma skrivit i, från barndomen. Har enorm ångest över det här varje dag men går ju inte att spola tillbaka tiden och försöka rädda något. Tips hur jag ska tänka för att försöka släppa det? har verkligen extrem ångest dagligen

  • Svar på tråden Hur ska jag kunna släppa det här
  • isotop

    Vad säger han när du kontaktar honom och frågar varför han gjorde sig av med Bl a fotoalbumet?

  • Anonym (Ts)
    isotop skrev 2020-05-05 03:25:15 följande:

    Vad säger han när du kontaktar honom och frågar varför han gjorde sig av med Bl a fotoalbumet?


    Kommer inte kontakta honom. antar att han hamna i chock och ville starta om....
  • Anonym (??)

    Som i tv-serien "Älska mig" (fast där var det en kärnfamilj), har du sett den? 

    Trist att han inte åtminstone frågade dig om du ville ha något som minne, men jag kan bara anta att ni inte umgicks så mycket? 

  • Anonym (Ts)
    Anonym (??) skrev 2020-05-05 07:36:55 följande:

    Som i tv-serien "Älska mig" (fast där var det en kärnfamilj), har du sett den? 

    Trist att han inte åtminstone frågade dig om du ville ha något som minne, men jag kan bara anta att ni inte umgicks så mycket? 


    Jag har inte sett den. var kan man se den?

    Nej vi hade ingen nära relation men har ju ändå träffats en hel del på högtider och så, bott ihop sedan jag var 12 år men aldrig haft någon bra relation
Svar på tråden Hur ska jag kunna släppa det här