• Rullskidåkaren

    Rädd att vara otrogen

    Har ett bekymmer som jag aldrig varit med om förut. Har varit tillsammans med min sambo sedan jag var 17 år (är 29 nu) och älskar honom mer än allt annat. Vi har byggt hus tillsammans och försöker även bli med barn. Kan inte föreställa mig ett liv utan honom. Men nu kommer vi till mitt problem; jag känner att jag typ börjar bli "intresserad" av min kollega som jobbat på mitt jobb sedan 6 månader tillbaka. 
    Vi har väl umgåtts som vilka kollegor som helst och går väldigt bra ihop. Vi brukar dricka kaffe tillsammans och kan skämta om mycket. Han brukar också ibland komma in på mitt kontor och prata bara om allt möjligt. Inget märkvärdigt alls. 
    Men senaste tiden har jag typ börjat fantisera om honom, blir typ lite pirrig när han kommer på jobbet och jag har till och med fantiserat om honom när jag onanerar.. Detta startade väl mest efter att en annan av mina kollegor uttryckte "Du ser väl att han är dökär i dig. Oss vill han vara kompis med, dig vill han ligga med". Vet inte om det blev värre eftersom han kanske har ett intresse för mig? 
    Men jag är typ rädd att jag ska vara otrogen mot min sambo om jag får chansen. Hur fan ska jag hantera detta?? 
  • Svar på tråden Rädd att vara otrogen
  • Anonym (Eget ansvar)

    Du låter bli att ha sex med kollegan.

  • FridaKahlo

    Det är bara en kortvarig fling som går över med tiden. Intala dig själv det och tänk på varför du vill vara med din sambo och varför du älskar honom, varje gång du stöter på den där kollegan.

Svar på tråden Rädd att vara otrogen