• Lojsen890

    Vill inte vara kvar i förhållandet men har barn ihop..

    Sen vi fick barn (barnet är 13 månader) så har jag och min sambo inte alls haft det som innan. Vi har aldrig sex längre, tror inte någon av oss känner oss speciellt sugna längre.. Vi diskuterar om allt! Jag stör mig på massor med saker hos honom och han stör sig på mig. Ibland känner jag att jag inte vill bo med honom mer och hade vi inte haft barn hade jag nog gjort slut för längesen. Vi både är 30+ och jag längtar ju såklart efter ett litet syskon till min dotter. Skulle vi flytta ifrån varann kanske det aldrig blir fler barn... Vi pratar ju ofta om att flytta och köpa hus, skaffa fler barn men ändå så är vi mer som vänner (eller ovänner) ... För tillfället är jag jobbsökande och det stör honom också! Jag har sökt massor av jobb men pga Corona så är det svårt just nu! Jag vet inte vad vi ska göra! Tanken på att bara få ha min dotter varannan vecka gör mig så ledsen och känner att jag hellre mår dålig i förhållandet och får umgås med henne varje dag. Någon som har det likadant? Behöver tips... kommer det någonsin bli bättre?

Svar på tråden Vill inte vara kvar i förhållandet men har barn ihop..