• Anonym ("nya flickv­ännen"­)
    Wed 6 May 2020 13:38
    5896 visningar
    46 svar
    46
    5896

    "blueballs"

    Hej!


    Detta fenomen med blue-balls eller "blood balls" som andra kallar det. Detta fenomen var helt okänt för mig fram tills att jag träffade min nuvarande pojkvän. Jag har ändå haft lite drygt 25-30 sexpartners. Vissa i fasta relationer- andra inte men har aldrig hört om detta fenomen innan. Hur vanligt är det? Min nuvarande  är den enda av mina pojkvänner som faktiskt nämnt detta och att han har problem med det om han varit sexuellt upphetsad men inte fått komma till skott och fått tömma. 


    Berätta gärna om era upplevelser av det. Och hur känns det? Och har alla problem med detta?

  • Svar på tråden "blueballs"
  • Anonym (bull)
    Wed 6 May 2020 13:41
    #1
    +2

    Personligen tror jag det är bull-shit... bara en anledning att få komma till.....

  • Anonym ("nya flickv­ännen"­) Trådstartaren
    Wed 6 May 2020 14:15
    #2
    Anonym (bull) skrev 2020-05-06 13:41:53 följande:

    Personligen tror jag det är bull-shit... bara en anledning att få komma till.....


    Fast jag tror inte det. Killen jag träffar är fotbollsspelare i en av de högre divisionerna i Sverige. Första gången vi träffades så ville jag men han ville avstå pga match dagen efter. Strikt regel: inte ligga före match. Han hade därmed rätt ont istället dagen efter. Lovar att denhär mannen ljuger inte. Det är jag som oftast vill betydligt mer än honom :P
  • Wed 6 May 2020 14:16
    #3
    +2

    Tror som "bull".. att det är hittepå för att vi tjejer ska sära på benen av medlidande för att det är synd om honom om han inte får knulla..

  • Wed 6 May 2020 14:19
    #4
    +1

    Klumpigt sätt att säga att man känner sig sexuellt frustrerad.

  • Anonym (Blå boll)
    Wed 6 May 2020 14:26
    #5
    +2

    Nu är jag ju kille.....
    Har aldrig haft några blue-balls. Det lär vara ett trick för att gnälla till sig en tömning.
    Är det "indianer i busken" kanske man kan snyfta till sig ett blå-jobb eller en handtralla istället, haha

  • Anonym (Larv)
    Wed 6 May 2020 14:29
    #6
    +2

    Manipulativt skitsnack. Även fotbollsspelare i högre divison kan vara manipulativa skitsnackade douchebags...

  • Wed 6 May 2020 14:35
    #7

    Att det finns, som begrepp är väl inget att tveka på. Det bygger ju på att det kan göra lite ont av att gå omkring och vara kåt, eftersom det blir stor blodgenomströmning i underlivet. Något då som avtar efter utlösning.
    Hur vanligt det är, verkar inte man inte veta. Men är i vilket fall inget stort problem för den som råkar ut för det. Det är liksom inte som att få en motorsåg i magen.
    Sedan finns det då såklart de som använder detta tillstånd för att argumentera för regelbunden tömning. Att det är medicinsk bevisat att män måste komma. Men det är ju en annan sak. Så man ska inte blanda i hop ett lindrigt fysisk tillstånd med politik.

  • Anonym (m)
    Wed 6 May 2020 14:49
    #8
    +1

    hittepå
    Om det är sant ; varför inte ta ansvar för sig själv (onanera) istället för att sitta och grina

  • Wed 6 May 2020 14:56
    #9

    Tror det är nåt snack. Inget jag har haft någonsin i alla fall.

  • Wed 6 May 2020 15:12
    #10
    +1

    Att Blueballs skulle innebära att pungen blir svullen, blåaktig eller smärtsam för att man inte får knulla är skitsnack.

    Däremot är Blueballs ett vedertaget sätt att skojsamt beskriva hur det känns att inte få knulla.

    Men nej, kulorna blir inte blåa, det gör inte ont. Vidga på himlaporten eller be honom runka!

    (Jag är man)

Svar på tråden "blueballs"