• Anonym (S)

    Undergiven

    Ganska ny som undergiven! Är kk med en fantastisk dominant äldre man! Han har utsatt mig för mycket så som ögonbindel, bli bunden, dildo, pisk.. jag ska lyda och inte trotsa (såklart).

    Hur ska jag vara som undergiven?

    Vad gillar ni dominanta män?

    Om vi pratar och han frågar frågor så kan jag inte svara på dom. Tex vad jag vill utsättas för. Eller vad jag vill göra mer med min herre.

    Vad kan man göra för sin herre utom att suga och lyda?

  • Svar på tråden Undergiven
  • Anonym (Master71)

    Åhh vad fantastiskt att ni hittat varandra. Jag hoppas du gillar rollen som UG. Mina tips till dig;
    1. Gör aldrig något som du känner obehag för eller blir äcklad av. Ni måste alltid ha ett Stoppord och nära-gränsen ord. Typ färger eller, Göteborg och Malmö. En riktig Dominant/Master skulle aldrig låta bli att respektera din säkerhet, hälsa eller känsla. Ett "nej" eller undanbedande kan vara sjukt upphetsande som dominant. Det är då det är uppenbart att nån bestämmer över dig....
    2. Skratta aldrig under rollspelet, försök aldrig ta över styrandet i handlingarna. Du är den undergivna. Att visa sig nervös och osäker är dock väldigt upphetsande för oss dominanter.
    3. Se till innan att det finns kuddar eller skön matta på golvet. Det är härligt när den undergivne har som normalposition att vara sittande på knä/rumpa. Om dominanten sitter i soffa, gör det till rutin att aldrig slå dig ned i soffa/säng utan att du blir beordrad.
    4. Din händer och hållning är viktigt. Hitta en position för dina händer som känns naturlig. Antingen knäppta framför dig strax ovanför fittan, eller med öppna handflator längs dina ben.
    5. Tala inte så mycket, svara mer på tilltal, gärna "Ja Master". Känns det onaturligt, kör "Yes Sir".
    6. Lär dig att ha ditt kön naket, men rör inte dig själv utan att bli tillsagd, din njutning styr inte du över. Klä aldrig av dig utan att vara beordrad.
    7. Ögonkontakt kan diskuteras huruvida du skall se mastern in dennes ögon. Personligen känner jag mer upphetsning om du fäster blicken på munnen i stället för djup in i ögonen. Det visar en nyfikenhet, men blyghet.
    8. Bit dig själv gärna i läppen när du njuter och är kåt. Stöna inte för mycket vid sex typ "Ich komme ich komme....." Självklart vill man dock som master ha bekräftelse på den undergivnes njutning.
    9. En duktig dominant beordrar och säger till vad du skall göra. Vid t ex avsugning skall du inte vara "kinky" om du inte är tillsagd att vara kinky. Spotta inte på kuken och försök vara "dirty" om du inte är tillsagd att göra så.
    10. Som undergiven är det underförstått att din masters utlösning är även din belöning. Gör det naturligt att det skall sprutas i dig eller i din mun. Ut med tungan och gilla att ta stasen i mun. Visa tacksamhet.
    11. När din master anser sig klar. Återgå gärna direkt till din normala ursprungspositition. Dvs, springer han iväg till toan för att torka av sig/hämta papper. Kliv upp ur soffan/sängen och sätter dig återigen på knä på golvet och invänta instruktioner. Om han är klok och vill njuta så ber han dig komma upp igen och lägga dig jämte honom.
    12. Även om inte er relation innehåller traditionell analsex, kan det vara ide att som undergiven "acceptera" buttplug. Själva insättandet av den kan vara också en symbolik för På och Av i detta rollspel. Dvs när du har den insatt i rumpan så är du ägd. Att ta dig ut på en liten promenad buttpluggad kan ha sin poäng...
    13. Sexiga underkläder är viktiga på dig. Du är ju där för din dominants tillfredsställelse...

    Finns mycket att diskutera. Själva knullandet är en liten del av allt detta. Det emotionella är det viktiga. Sexigt om du lämnar handskrivnalappar kvar hos din KK vad du vill pröva eller önskar till nästa träff. Lite sexigt att den undergivne, även utanför rollspelet, inte "vågar" säga exakt vad som önskas. Runda ord från vacker lydig flicka är inte så upphetsande.

    Lycka till och njut! 

  • Anonym (S)

    Tack Master71 för svar.

    Ja jag älskar att vara UG.

    ?Sexigt om du lämnar handskrivnalappar kvar hos din KK vad du vill pröva eller önskar till nästa träff. ?

    Det är precis vad jag behöver lite hjälp o råd/tips med :)

    Han frågar rätt ofta vad jag vill utforska mer med honom och hur jag kan pleasa min herre.

  • Anonym (Master71)

    Hmm....

    Han ska väl egentligen vet hur han kan använda dig.

    Sedan är det hans uppgift att få dig dit HAN vill....

    Handlar kanske mer om att han vill veta din preferenser och gränser. Ta mig rätt... det är din Herres uppgift att nyttja dig. Då får han vara den kreative...

  • Anonym (S)

    Jo han vet hur han ska ta hand om mig, han testar sig fram, är lyhörd och underbar på alla sätt.

    Han säger att vi knappt testat ngt och jag kan inte förstå vad mer vi kan prova. Jag gillar inte slavgrejer och straff som gör ont, men det vet han.

  • DalkullanMaria

    Om du inte redan är det så är ett tips att gå med i Darkside och/eller Fetlife. Två BDSM communities online där det finns massa tips och råd och nätverk där det är perfekt att ta upp sådana här saker. Finns även bra stöttande nätverk för nya undergivna. Ett tips är att vara precis den du är. Inte lyssna på hur man "borde" vara som undergiven. Gillar du att vara lite uppkäftig, var det. Gillar du att lyda blint, gör d. Sedan tycker jag du ska fråga din Master hur han skulle vilja att du betedde dig. Man vill ju alltid behaga sin Master. Så känner du dig bekväm med hur han vill att du ska bete dig blir ju det riktigt fint. Han kan ju ha helt andra preferenser än andra dominanta. Därför det är viktigt att ni har mycket kommunikation mellan er och ta allt andra säger med en nypa salt, man kan få inspiration men det finns inget regelverk. Hoppas ni har det kul och att ni får mycket njutning!

Svar på tråden Undergiven