• Anonym (Anonym signatur)

    Hur många orgasmer har du fått de senaste 4 veckorna

    Som rubriken säger - hur många orgasmer har du fått de senaste 4 veckorna? Skriv gärna hur dom fördelade sig mellan onani och sex med partner. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många orgasmer har du fått de senaste 4 veckorna
  • Anonym (Några)

    4 gånger i fruns fitta. 12 gånger runkat på egen hand. Är 60++

  • thee1221
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-05-07 11:51:23 följande:

    Sexigt vill du komma i mig


    Jag vill komma i dig
  • Anonym (Hem igen)

    Minst 20 ggr de senate fyra veckorna. Samlag eller avsugning av utfört av kvinnor. ????

  • Anonym (JP)

    Jag är kvinna. Svarade fler än 15. Håller inte räkningen exakt men ett lite snabbt överslag säger mig att det borde vara däromkring. Samtliga med hjälp av onani.

  • thee1221
    Anonym (JP) skrev 2020-05-07 12:53:15 följande:

    Jag är kvinna. Svarade fler än 15. Håller inte räkningen exakt men ett lite snabbt överslag säger mig att det borde vara däromkring. Samtliga med hjälp av onani.


    Är du singel?
  • Anonym (JP)
    thee1221 skrev 2020-05-07 12:57:18 följande:

    Är du singel?


    Nej.

    Du försöker ragga i varje tråd du kommenterar i du.
  • Anonym (härligt)

    Fick mina första orgasmer efter jag fyllt 40. Innan dess kände jag i stort sätt inget alls vid penetrering och smekningar var mysigt men inte mer. På egen hand funkade det med leksaker.

    En dåvarande partner gav sig tusan på att det skulle gå så han smekte massor, med tålamod och envishet. Sedan gjorde han någon variant på yoni-massage (ej enligt metoden men väldigt likt) på mig vilket måste ha släppt på en massa spänningar för plötsligt började jag få fontänorgasmer flera gånger varje gång vi hade sex. 

    Nuförtiden vet jag inte hur många gånger jag kommer under ett samlag, orkar inte räkna, men det funkar både med enbart penetrering och enbart smekningar. Ljuvligt, även om det alltid blir väldigt blött hahaha.

    Tränar just nu på att låta orgasmen "gå inåt" istället och hålla energin kvar i kroppen. Kul att utforska när väl alla spänningar och oro över att duga försvunnit!

  • Anonym (en vanlig man)

    Fler än 50 orgasmer i min fru.
    Några enstaka genom onani.
    Jag är 55 år. Hon är 51 år.

Svar på tråden Hur många orgasmer har du fått de senaste 4 veckorna