• anonymcl

    21 år och planerar barn 2021

    Hej jag och min sambo planerar att sluta med mina p-piller i augusti. Och hoppas på bebis 2021. Vi båda är 21 år. Finns de någon mer i våran ålder med bf 2021?

  • Svar på tråden 21 år och planerar barn 2021
  • Tigu

    Hej! Jag fyller 21 i år och min sambo 24 och vi försöker också få en 2021 bebis, detta är försök 6 och vi har fått ett missfall i vecka 5 men allt kom igång direkt så nu väntar vi på bim 14/5. 

  • Wifey.

    Hej!

    Vad kul med andra i samma ålder. Jag är 21 år och mannen 24 år och försöker bli gravid med vårt andra barn. Vi har redan en snart 4-åring.

    Är vårt första försök sedan missfallet i mars. Är på ÄL+2 just nu. Hoppas det blir en januaribebis.

  • Anonym (R)

    Är också 21 och fick precis en bebis, hoppas det tar sig för er, lycka till!! <3

  • anonymcl
    Tigu skrev 2020-05-07 15:10:57 följande:

    Hej! Jag fyller 21 i år och min sambo 24 och vi försöker också få en 2021 bebis, detta är försök 6 och vi har fått ett missfall i vecka 5 men allt kom igång direkt så nu väntar vi på bim 14/5. 


    Vad roligt, fortsatt lycka till till er!
  • anonymcl
    tildaber skrev 2020-05-09 21:48:16 följande:

    Åh va kul! Är 21 och sambo 25, planerar barn till vår/sommar 2021 <3

    Pluggar/jobbar ni? 


    Vi vill också ha en vår/sommar bebis!
    Vi båda jobbar och planerar inte att börja plugga. Kanske ändrar åsikt efter bebis.
  • camomill

    Hej! Jag är 25 år och ska ta ut min p-stav i februari 2021. Jag längtar efter att börja försöka skaffa barn med sambon som är 26 år. Däremot har jag svår PCO och kommer inte våga hoppas att det tar sig under 2021. Inte haft mens på nästan sex år med mina p-stavar och innan dess har jag bara haft mens ca fem gånger/år Rynkar på näsan men jag hoppas!


    Både jag och sambon har fast anställning och jag pluggar heltid vid sidan om jobbet på 75%. 

Svar på tråden 21 år och planerar barn 2021