• Anonym (Strul)

    Fråga till heterokvinnor

    Skulle du kunna hångla med en annan kvinna?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till heterokvinnor
  • Anonym (L)

    Alltså, på klubben har jag och min bästa kompis (tjej) hånglat med varandra för skojs skull. Ingenting som vi tände på eller tyckte om, bara en kul grej. Min pojkvän har gjort samma sak med flera av hans killkompisar. Så det är inget som man tänder på eller gillar, utan bara en rolig grej.

    Däremot skulle jag aldrig kunna hångla med en annan kvinna bara sådär. Jag skulle aldrig göra det för att jag gillar det eller tänder på det, för så är det inte. Det funkar bara med en kompis, då jag vet att vi bara gör det för skojs skull på fest.

    Men nej, jag är inte intresserad av kvinnor och tänder inte på kvinnor, så ett ?riktigt? seriöst hångel skulle jag inte ställa upp på.

  • Anonym (Nyfiken)

    Längtar efter att få kyssa en annan kvinna! Dock gift med en man...

  • Anonym (degraderatsamhälle)

    Verkligen inte. Jag är ju hetero.

  • Anonym (Nisse)
    Anonym (L) skrev 2020-05-07 14:29:50 följande:

    Alltså, på klubben har jag och min bästa kompis (tjej) hånglat med varandra för skojs skull. Ingenting som vi tände på eller tyckte om, bara en kul grej. Min pojkvän har gjort samma sak med flera av hans killkompisar. Så det är inget som man tänder på eller gillar, utan bara en rolig grej.

    Däremot skulle jag aldrig kunna hångla med en annan kvinna bara sådär. Jag skulle aldrig göra det för att jag gillar det eller tänder på det, för så är det inte. Det funkar bara med en kompis, då jag vet att vi bara gör det för skojs skull på fest.

    Men nej, jag är inte intresserad av kvinnor och tänder inte på kvinnor, så ett ?riktigt? seriöst hångel skulle jag inte ställa upp på.


    Fast hur kan det vara "en kul grej"? Vad är det för kul med det? För mig förefaller det...totalt obegripligt. Hånglar gör man väl inte för att det är kul, utan för att man är kåt.
  • Anonym (L)
    Anonym (Nisse) skrev 2020-05-09 16:33:06 följande:

    Fast hur kan det vara "en kul grej"? Vad är det för kul med det? För mig förefaller det...totalt obegripligt. Hånglar gör man väl inte för att det är kul, utan för att man är kåt.


    Då jag och hon gjorde det med varandra så kan jag lova dig att vi inte var kåta. Vi är nära vänner och ville bara göra det på fyllan som en kul grej. Det var inget man tände på och vi skulle aldrig göra något mer än det. Vi ser inte så allvarligt på ett hångel, för vi vet att om man gör det som kompisar så tänder man inte på det alls. Min kille resonerar likadant och både han och jag är hetero. Han har också hånglat med sin killkompis, flera av sina killkompisar har han hånglat med på fyllan och det såg han också som en rolig grej och inte något han gjorde för att han tänder på det.

    Jag vet inte hur jag ska förklara för dig på något annat sätt, men jag skulle då aldrig hångla med en kvinna bara för att hon vill hångla och som jag inte känner. Jag har enbart gjort det med min bästa kompis och jag vet att vi inte tänder på varandra, för vi är hetero.
  • Anonym (L)
    Anonym (Nisse) skrev 2020-05-09 16:33:06 följande:

    Fast hur kan det vara "en kul grej"? Vad är det för kul med det? För mig förefaller det...totalt obegripligt. Hånglar gör man väl inte för att det är kul, utan för att man är kåt.


    Kanske är det lite lättare att förstå om jag säger såhär:

    Ett hångel är ett hångel och tänk dig ett sådant hångel där du bara gör det, men du känner inget pirr, ingen gnista och du blir inte kåt eller tänd på det. Du hånglar bara en kort stund, men du känner ingenting alls. Det är som att jag skulle krama henne, det är en vanlig kram och jag känner ingen värme eller kåthet eller något romantiskt av det - vilket jag känner om det sker med min pojkvän. Känslan är inte densamma, för jag tänder inte på kvinnor.
  • Anonym (degraderatsamhälle)
    Anonym (L) skrev 2020-05-09 17:38:24 följande:

    Kanske är det lite lättare att förstå om jag säger såhär:

    Ett hångel är ett hångel och tänk dig ett sådant hångel där du bara gör det, men du känner inget pirr, ingen gnista och du blir inte kåt eller tänd på det. Du hånglar bara en kort stund, men du känner ingenting alls. Det är som att jag skulle krama henne, det är en vanlig kram och jag känner ingen värme eller kåthet eller något romantiskt av det - vilket jag känner om det sker med min pojkvän. Känslan är inte densamma, för jag tänder inte på kvinnor.


    Se mitt nick....
Svar på tråden Fråga till heterokvinnor