• Kajsa6868

    Kär i hyresvärden

    Är det  någon som har erfarenhet av att " ha i hop det"  med  sin  hyresvärd ?
    Träffade  han första gången för snart  2  månader sedan, kände inget  då.
    Flyttade  in 1.4, han har  fixat  ett  par  grejer i min lgh, mer  är det  inte.
    Men för 2 veckor sedan  när  jag sprang  på  han  utanför  huset så hände något med  mig.
    Han sa då att han gillar  mig, men det  behöver  ju inte betyda  något  sådant.
    Inte märkt  något intresse  från  han för övrigt, men har ju inte tänkt så förut.
    Hade  lite  problem  med en  granne som  han då  pratade  med. Han blev  glad  när jag  fick plus  i kanten  av  mig när det märktes att  grannen ändrat  sig. 
    Lite  märkligt  dock att  jag fick  lgh på stående fot " känns  så  bra  med dig så du  får den " sa  han  utan att ens veta vad jag hette  eller  kunna  kolla upp  mig. Han  skulle inte ens  ha deposition som  han  normalt tar för det  kunde  jag inte betala.
    I mitt förälskade tillstånd  tänker jag att det  kanske  fanns  något  intresse från  han  redan  då. Grejen är  ju den att jag skulle  kunna vara  hans  mor så han  lär  ju  inte vara intresserad av en gammal tant. Det är ett  litet  hyreshus, tror bara han har detta, och en  liten  ort  så det  känns ganska hopplöst. Men hur märker  man  OM han skulle vara  intresserad ? Läget är  ju  lite speciellt för både  honom och  mig. Har försökt att " flirta " lite  i sms ( självklart bara gällande boendet, inget bara pang på ) men inte lyckats  få  igång  han. Ibland får  man korta svar  och ibland mer  än vad som behövs. Blir tokig av att  inte  veta.

Svar på tråden Kär i hyresvärden