Splittra familjen pga sexuell frustration
Under uppväxten drogs jag med extremt dåligt självförtroende och straffade ut mig själv från allt som rörde tjejer. Jag var en bra bit upp i 20års åldern innan jag blev av med oskulden, trots att jag såg (ser) helt ok ut och är social. När det äntligen lossnade för mig på det sexuella planet hann jag skaffa ett fåtal erfarenheter innan jag kort därefter träffade tjejen som jag nu varit tillsammans med i 15 år. Vi har två barn. Sexlivet var de första åren stabilt om än något fantasilöst då min sambo tyvärr inte varit det minsta intresserad av att utvecklas på det planet.
Efter hennes sista graviditet för 7 år sedan dog vårt samliv ut. Vi lever nu i ett förhållande där sex eller intimitet knappt existerar. Alla initiativ till sex har kommit från mig och efter hennes ständiga avvisningar blev till slut regelbundet porrsurfande mitt värdelösa substitut. Att jag stannat kvar i relationen beror enbart på barnen, annars hade en separation varit ett enkelt val.
När jag (med förmodad tilltagande 40års kris) ser tillbaka inser jag hur extremt oerfaren jag är. Jag har i princip bara varit sexuellt aktiv i ca 10 år. Jag har tillbringat betydligt längre tid som dels överårig oskuld dels fast i ett sexlöst förhållande. Jag vill inget hellre än att börja träffa nya kvinnor, få fler erfarenheter och ta igen alla förlorade år. Samtidigt känner jag att det är ett enormt svek mot mina barn. Jag känner mig extremt frustrerad över min situation och vet inte hur jag ska göra.