• Anonym (Blir tokig)

Han vill ses mer sällan än mig, vad göra?

Jag är en person son gärna vill ses mer än 1-2 dagar i veckan i min relation och då helst hela dagar på en helgdag. Min kille är inte alls så. Han kan säga ?är du glad nu, nu har du fått träffa mig 2,5 dagar i rad? Eller ?på söndag får du umgås med mig heeela dagen?...och han unnar mig verkligen att träffa vänner o familj så han oxå kan göra det. Visst såklart man ska det men då kanske man sluter upp ihop i slutet av dagen eller tar med sig sin partner?

Jag har peakat detta flera gånger och ofta på senare tid och jag känner mig sååå tjatig. På senare tid har han kommit när jag har barnen nån dag i typ nån timme men känner att det är lite lite. Jag behöver mer men jag vill inte fortsätta tjata eller ta upp det. Sitter nu och känner mig som en belastning och der gör mig sjukt frustrerad att jag känner att jag jagar efter att han ska ungås med mig när jag vet att jag avvisat människor som hade älskat att ha en relation med mig...

• Svar på tråden Han vill ses mer sällan än mig, vad göra?
  • Anonym (Prata)

Prata med honom om det

• Drottningen1970

Inget konstigt att ha olika behov av att umgås, men det Låter helt sjukt att han uttrycket sig som att du ska vara tacksam att han tillåtit dig att träffas lite extra. Som att han inte själv får ut nåt av det utan typ offrar sig för dig. Skulle kännas förudmjukande.

• Tihi
    Drottningen1970 skrev 2020-05-09 15:14:02 följande:
    Inget konstigt att ha olika behov av att umgås, men det Låter helt sjukt att han uttrycket sig som att du ska vara tacksam att han tillåtit dig att träffas lite extra. Som att han inte själv får ut nåt av det utan typ offrar sig för dig. Skulle kännas förudmjukande.
    What she said.

Gör han dig en tjänst alltså som tillåter dig att träffa honom lite mer? Kräks
  • Anonym (Blir tokig)

EXAKT! Jag sa till honom att det låter som om han gör mig en tjänst, som om jag ska vara tacksam för att han vill umgås med mig. Då uttrycker han sig på sådant vis där jag tolkar det som om jag förvränger det han säger. Fast då kanske man ska uttrycka sig på ett annat sätt??

Det var till i helgen som han sa- på söndag är jag din heeeela dagen. Ja ba va?! Haha.. så alla de andra dagarna? Nej då skulle han vara med sina vänner etc. Efter att jag påpekat hur det lät så sa han ok, jag kan komma och sova med dig från lördag. Idag är det då lördag och jag känner bara .. på riktigt?! .. kanske för stt jag själv inte har hunnit planera hela helgen med andra människor men oxå för att jag kanske vill ungås med han?!

Nu sa jag att det är bättre att vi ses imorgon söndag när han sa att han kunde bara för att känna att jag återtar lite kontroll. Han trodde då att jag blev arg och sa att det var det sista han behövde. Förklrade då att jag inte ville känna mig som en belastning ellee att han träffar mig utav tvång.

• Anonym (Blir tokig)

Han svarade inte ens på det utan började prata vidare om något helt annat som störde honom son inte gällde oss och sen började han prats om vad vi kan göra på söndag .

Alltså hatar att känna mig tjatig, hatar att vara frustrerad och arg så ofta för sånt här. Så sjukh jobbigt

• Anonym (Kvinna 39)

En sån gång skulle jag bara säga: "Söndag? Nä men då är jag upptagen tyvärr. Hör av dig till veckan så kanske vi kan boka en ny dag."

• Anonym (Blir tokig)
    Tihi skrev 2020-05-09 15:59:01 följande:

Hur länge har ni varit ihop?

7 månader
  • Gameofthrones

Kan det vara så att han har redan en familj? Och är otrogen mot er båda?

• Anonym (Blir tokig)
    Gameofthrones skrev 2020-05-09 16:10:54 följande:

Kan det vara så att han har redan en familj? Och är otrogen mot er båda?

Nej det har han inte. Har rätt bra koll på honom så det är inte möjligt. Han är duktig på att redogöra vart han är av sig själv och med vilka han är med. Han facetimar ofta när vi inte umgås så då ser jag ju att han är hemma tex. Visst han kanske är otrogen med tjejer jag inte har nån aning om men jag är offentlig för hans liv så då vet dom nog om mig men inte jag om dom. Nu tror jag inte han är otrogen. Om något så tror jag i värsta fall att han kanske helt enkelt inte är redo för vad en relation innebär eller så har vi olika syn på vad det innebär.
Svar på tråden Han vill ses mer sällan än mig, vad göra?