• Anonym (Linda)

    vad tror ni grannen tycker?

    Om en tjej flörtar med en kille (sin granne) och han vet att hon har pojkvän eller sambo. Tror du att grannen tycker att tjejen är knäpp och oseriös som flörtar med honom trots att hon inte är singel? Tror du att tjejen kan trots allt ha en chans hos honom? 

  • Svar på tråden vad tror ni grannen tycker?
  • viseversa

    räckte inte din första tråd? och ja det är konstigt att flirta när man är upptagen. man gör slut innan man flörtar med andra.

  • Anonym (t)
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-09 19:25:57 följande:
    Om en tjej flörtar med en kille (sin granne) och han vet att hon har pojkvän eller sambo. Tror du att grannen tycker att tjejen är knäpp och oseriös som flörtar med honom trots att hon inte är singel? Tror du att tjejen kan trots allt ha en chans hos honom? 
    Gör slut med din pojkvän/sambo.
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-09 19:25:57 följande:

    Om en tjej flörtar med en kille (sin granne) och han vet att hon har pojkvän eller sambo. Tror du att grannen tycker att tjejen är knäpp och oseriös som flörtar med honom trots att hon inte är singel? Tror du att tjejen kan trots allt ha en chans hos honom? 


    Om han har nåt vett i skallen kommer han tycka att du är trashig, för det är du om du försöker få till det med någon annan medan du har sambo. Du borde skämmas som ens funderar på saken.
  • Tecum

    Jag tror inte att han tycker att du är konstig, det är inte ovanligt att kvinnor i en relation intresserar sig för andra män. Du har säkert en chans på sex med honom,mer tveksamt om han vill ha en seriös relation med någon som går bakom ryggen på sin partner. Men det finns folk till allt.

  • Anonym (Goda grannar, väldigt goda)

    Jag är i den här situationen.... Såg ut så här..... Jag (mannen) och sambo flyttade in i huset bredvid ett annat par. Helt galet men första gången jag såg henne hände något för mig, tappade det helt. Första tiden fick jag knappt fram orden när vi träffades ute på gården så fick "förbereda" något att säga så hon inte skulle tro att jag var helt knäpp. Aldrig varit med om en kvinna som påverkat mig så utan att vi knappt har setts. Gick bättre och bättre för oss att konversera eftersom så var vi jättetrevliga mot varandra men ändå inte mer än på trevliggranne nivå. Tiden gick och jag och min sambo separerade (av andra orsaker som inte hade med det här att göra). Vanliga samtal ute på gården på god grannenivå fortsatte som vanligt. Nu i vintras så gick även grannparet skilda vägar..... Kan väl säga att jag gillar henne väldigt mycket så får se vad det leder till. Vi ler ofta till varandra och är fina på alla sätt så läser du det här och känner att du är redo efter din separation så vet du var jag finns.

    Vad jag ville ha sagt till dig ts. är att du/ni kanske inte vill bryta upp men man vet inte vad morgondagen har i sin linda. Även om grannen är flirtig så besvara på ett vänligt sätt och gör klart att inte idag men man vet aldrig vad som händer imorgon.

  • Anonym (??)
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-09 19:25:57 följande:

    Om en tjej flörtar med en kille (sin granne) och han vet att hon har pojkvän eller sambo. Tror du att grannen tycker att tjejen är knäpp och oseriös som flörtar med honom trots att hon inte är singel? Tror du att tjejen kan trots allt ha en chans hos honom? 


    men vad tänker du? jösses. 
  • Anonym (Val)
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-09 19:25:57 följande:

    Om en tjej flörtar med en kille (sin granne) och han vet att hon har pojkvän eller sambo. Tror du att grannen tycker att tjejen är knäpp och oseriös som flörtar med honom trots att hon inte är singel? Tror du att tjejen kan trots allt ha en chans hos honom? 


    Om bara för att ha lite trevligt på sidan av.. varför inte, se bara till att han fattar det också.
  • Anonym (kim)
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-09 19:25:57 följande:

    Om en tjej flörtar med en kille (sin granne) och han vet att hon har pojkvän eller sambo. Tror du att grannen tycker att tjejen är knäpp och oseriös som flörtar med honom trots att hon inte är singel? Tror du att tjejen kan trots allt ha en chans hos honom? 


    exempel på olika scenarier
    1. grannen bryr sig inte om att du har kille och är K*t och vill ha ett engångsligg med dig
    2. grannen vill bli din kk
    3. grannen är eller blir kär i dig och vill inleda en relation med dig
    4. du blir singel och gifter dig med grannen
    5. grannen tycker du  är oseriös och knäpp
    6. du och grannen flörtar men inget mer händer.
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (kim) skrev 2020-05-09 21:38:46 följande:
    exempel på olika scenarier
    1. grannen bryr sig inte om att du har kille och är K*t och vill ha ett engångsligg med dig
    2. grannen vill bli din kk
    3. grannen är eller blir kär i dig och vill inleda en relation med dig
    4. du blir singel och gifter dig med grannen
    5. grannen tycker du  är oseriös och knäpp
    6. du och grannen flörtar men inget mer händer.
    Jag tror på nr 4, och så levde de lyckliga i alla sina dar!
Svar på tråden vad tror ni grannen tycker?