• Anonym (Tumst­ocken)
    Mon 11 May 2020 08:17
    5055 visningar
    48 svar
    48
    5055

    Kvinna: Har du någon gång mätt en kuk?

    Med hänvisning till alla kukstorlekstrådar här så har jag ofta reagerat på att många kvinnor verkar ha en uppfattning om längden och grovleken (uttryckt i cm) på kukar dom mött. 

    Hur många är det som faktiskt mätt en kuk? Och vad var i såfall omständigheterna bakom mättillfället? Vad fick dig att plocka fram måttbandet? 

    Vidare så antar jag att dom (väldigt få?) kvinnor som faktiskt mätt en kuk så har det i regel alltid handlat om en kuk som uppfattats som av det större slaget. Jag har liksom svårt att föreställa sig att man vill mäta en kuk som man uppfattar som "normalstor" eller t.o.m under medel. Varför vill man få det bekräftat?

    Så...berätta. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: Har du någon gång mätt en kuk?
  • Anonym (...)
    Mon 11 May 2020 08:25
    #1

    Jag mätte min första pojkväns kuk för kul och för att den var stor. Han tyckte också det var kul för han var stolt över den.. Sen kan man ju skatta och använda sitt ögonmått när man håller någons kuk i handen och ser hur liten/stor den är i jämförelse med handen och i jämförelse med andra kukar man sett och hållit i.

  • Anonym (ojoj)
    Mon 11 May 2020 08:26
    #2
    Anonym (...) skrev 2020-05-11 08:25:22 följande:
    Jag mätte min första pojkväns kuk för kul och för att den var stor. Han tyckte också det var kul för han var stolt över den.. Sen kan man ju skatta och använda sitt ögonmått när man håller någons kuk i handen och ser hur liten/stor den är i jämförelse med handen och i jämförelse med andra kukar man sett och hållit i.
    "Stolt"?? Hur kan man vara stolt över en kuk??? Hahahahahaha, tack för morgonens skratt
  • Mon 11 May 2020 08:33
    #3
    Anonym (ojoj) skrev 2020-05-11 08:26:46 följande:
    "Stolt"?? Hur kan man vara stolt över en kuk??? Hahahahahaha, tack för morgonens skratt
    Är inget särskilt ovanligt att män med stor kuk är väldigt stolt över den! Vad är det för roligt med det..?

    Mätte någon av mina första pojkvänner! Anledningen till det var att han påstod att han aldrig mätt den.. (den var 17,5 cm kommer jag ihåg, haha!).

    När man har fått den äran att stifta bekantskap med en och annan kuk genom åren, så är det väl inget konstigt att man som kvinna kan ha en uppfattning om att den är stor/liten eller grov utan att man mäter den?
  • Anonym (...)
    Mon 11 May 2020 08:34
    #4
    Anonym (ojoj) skrev 2020-05-11 08:26:46 följande:

    "Stolt"?? Hur kan man vara stolt över en kuk??? Hahahahahaha, tack för morgonens skratt


    För att han var 18 år och hade stor kuk. Det är vanligt att vara omogen och stolt över det man har bland män. ;)
  • Anonym (Guru)
    Mon 11 May 2020 09:12
    #5
    +1
    Anonym (...) skrev 2020-05-11 08:34:16 följande:
    För att han var 18 år och hade stor kuk. Det är vanligt att vara omogen och stolt över det man har bland män. ;)
    Jag är mycket äldre än 18 och stolt över att ha stor. Som man är det fult att tycka om sig själv, sin kropp och sin sexualitet.
  • Mon 11 May 2020 09:17
    #6
    CitronTulo skrev 2020-05-11 08:33:25 följande:

    Är inget särskilt ovanligt att män med stor kuk är väldigt stolt över den! Vad är det för roligt med det..?

    Mätte någon av mina första pojkvänner! Anledningen till det var att han påstod att han aldrig mätt den.. (den var 17,5 cm kommer jag ihåg, haha!).

    När man har fått den äran att stifta bekantskap med en och annan kuk genom åren, så är det väl inget konstigt att man som kvinna kan ha en uppfattning om att den är stor/liten eller grov utan att man mäter den?


    Håller med ovan. Med ögon och händer kan man få en bra känsla för vad som är stort/litet.
  • Mon 11 May 2020 09:24
    #7

    Man kan ju också mäta en kuk i förnedringssyfte, och då passar ju mindre nästan bättre än större.

  • Anonym (Inte måttba­nd)
    Mon 11 May 2020 09:24
    #8

    Jag mätte min första pojkväns kuk med en sedel, pengar alltså... Hoho hela vårt förhållande var skevt!!

    Sedan så har jag oxå mätt min egen slida genom att föra in en linjal, haha... :)

  • Anonym (...)
    Mon 11 May 2020 09:38
    #9
    Anonym (Guru) skrev 2020-05-11 09:12:24 följande:

    Jag är mycket äldre än 18 och stolt över att ha stor. Som man är det fult att tycka om sig själv, sin kropp och sin sexualitet.


    Oj, stackare då.
  • Anonym (P)
    Mon 11 May 2020 09:41
    #10

    En gång då jag gjorde en snabb överslagmätning med mitt pekfinger. Tror pekfingret vann.

Svar på tråden Kvinna: Har du någon gång mätt en kuk?