Kvinna: Har du mätt hur djup du är?
Många män tycks ju mäta hur stor kuk dom har.
Men jag undrar är ni kvinnor nyfikna på hur djup ni är och hur mycket ni kan ta emot?
Tex, se hur långt in ni kan föra in en dildo?
Många män tycks ju mäta hur stor kuk dom har.
Men jag undrar är ni kvinnor nyfikna på hur djup ni är och hur mycket ni kan ta emot?
Tex, se hur långt in ni kan föra in en dildo?
8-9 cm låter väldigt lite. Det kanske är sant när kvinnan inte är upphetsad, men jag tror inte det stämmer om man haft bra förspel. I så fall skulle jag knappt få in halva kuken och det har aldrig hänt att jag behövt se till att halva kuken stannar utanför.
8-9 cm låter väldigt lite. Det kanske är sant när kvinnan inte är upphetsad, men jag tror inte det stämmer om man haft bra förspel. I så fall skulle jag knappt få in halva kuken och det har aldrig hänt att jag behövt se till att halva kuken stannar utanför.
Det är väl lite som att mäta slak vs. erigerad kuk? När jag skulle sätta in spiral blev jag nekad första gången för barnmorskan tyckte det var för litet mått pga sammandragen efter graviditet/amning. Andra gången mätte de 7 cm. Har aldrig haft problem att ha sex med normalutrustad man. Slidan är rätt flexibel tänker jag.
Rent spontant tänker jag att måttet är rätt ointressant. Det varierar. Att man kan expandera för att rymma pressa ut en unge en dag men nästa tycka att tampongen fastnar (ja kanske inte dagen efter men ändå) säger en hel del...
Fan vilka efterblivna frågor. Har sett detta inlägg och om kvinnor möter mäns kukar minst 2 gånger. Äckelgubbe.
Vet du hur man googlar? En kvinnas vagina är cirka 8-9 cm djup.