• Anonym (Man)

Hur länge kan en man hålla sig tills han sprutar i sömnen?

Hej!

Hur länge kan en man hålla sig tills han sprutar i sömnen. Och skulle det kunna finnas en risk att han skulle kunna spruta i vaket tillstånd mitt på gatan utan att göra något så som onanera eller överhuvudtaget vill ''komma''. SÅ kanske han kommer i byxorna, på grund av att han hållit sig länge.

Det känns att en man bör onanera/spruta några gånger per vecka.

Men jag som man mår bättre efter att jag har hållit mig ett tag. Jag känner mig piggare m.m.

• Svar på tråden Hur länge kan en man hålla sig tills han sprutar i sömnen?
  • EnAnnanPappa

Ingen fara. Spermierna återbildas och du kommer inte explodera. Jag hade en period i slutet av tonåren då jag vaknade regelbundet i en nedladdad säng. Var rätt jobbigt då jag bodde hemma hos föräldrarna fortfarande. Lärde mig efter ett tag att vakna strax innan sprutt så det inte blev katastrof. Har inte upplevt det sedan dess.

• Anonym (s)

Har aldrig sex. Är 40 år och lever och är friskare än andra i samma ålder. Du behöver inte oroa dig. Sen visst tidigare har jag haft våta nätter med jämna mellanrum fast nu slipper jag det helt sen jag började käka lyckopiller. 

• lazlo09

För min egen del så tar det ca 2-3 veckor utan orgasm tills jag kommer i sömnen.

• Anonym (Tom pung)

Har aldrig kommit i sömnen. Trots sexdrömmar.

Inte ens som tonåring.

Har fru och älskarinna. Men det händer ändå det kan dröja en månad eller mer mellan sex.

Men inget nattkladd.

Möjligt att ju mer desperat man är och inte får nått, så juckar du i motvind och kommer när kuken nuddar nått annat än kalsongbotten...

• Anonym (s)
    Anonym (Tom pung) skrev 2020-05-13 23:51:26 följande:

Har aldrig kommit i sömnen. Trots sexdrömmar.

Inte ens som tonåring.

Har fru och älskarinna. Men det händer ändå det kan dröja en månad eller mer mellan sex.

Men inget nattkladd.

Möjligt att ju mer desperat man är och inte får nått, så juckar du i motvind och kommer när kuken nuddar nått annat än kalsongbotten...

Konstigt jag hade min första våta dröm någon gång i mellanstadiet fyran eller femman sen har jag haft det då och då tills nu då jag käkar ssri då har det upphört.
  • Anonym (Tom pung)
    Anonym (s) skrev 2020-05-14 00:13:38 följande:

Konstigt jag hade min första våta dröm någon gång i mellanstadiet fyran eller femman sen har jag haft det då och då tills nu då jag käkar ssri då har det upphört.

Började utforska tjejer i 10-12 års åldern. När jag var 12 -13 så hade jag sex med tjejer runt 16-17. Ansågs som mer mogen och välvuxen än jämnåriga. Kan inte minnas att jag då, vaknade kladdig. Inte heller tidigare. Vill minnas att första gången det kom nått ur kuken var när en 14årig tjej runkade mig när jag var 11. I övrigt har inget kommit ut annat än jag runkar eller pippar.
  • Anonym (s)
    Anonym (Tom pung) skrev 2020-05-14 00:34:07 följande:
    Började utforska tjejer i 10-12 års åldern. När jag var 12 -13 så hade jag sex med tjejer runt 16-17. Ansågs som mer mogen och välvuxen än jämnåriga. Kan inte minnas att jag då, vaknade kladdig. Inte heller tidigare. Vill minnas att första gången det kom nått ur kuken var när en 14årig tjej runkade mig när jag var 11. I övrigt har inget kommit ut annat än jag runkar eller pippar.
    Skumt du vaknar kanske innan det händer något. Brukar annars vara vanligt att killar får det åtminstone någon gång under uppväxten. Det kunde iofs vara störigt för när man ska sova vill man ju sova speciellt om man ska upp tidigt och då kunde det mest vara störigt att vakna av att man vart kletig i kallingarna. Så du har inte missat något.
  • Anonym (Blue balls)

I tonåren så sprutade jag i sömnen efter 3 eller 4 dagar om jag inte runkade.

För att vara helt säker på att inte vakna med kladd i kallingarna var jag tvungen att runka minst var annan dag.

Det blev inte mycket bättre när jag fyllt 20 och jag kunde bara klara 4-5 dagar sedan kom jag i sömnen. Men sedan 25 årsåldern så får jag inga nattliga utlösningar längre, utan istället får jag blue balls om jag inte sprutat på 4-5 dagar. Det är sjukt smärtsamt så det är bara att se till att komma med jämna mellanrum.

Jag har väntat på att det ska avta med åldern men det är segt. Nu är jag snart 50 och nu klarar jag ca 7 dagar utan utlösning innan smärtan kommer.

• Anonym (Man 55)

Nu är det inte så ofta det händer att jag håller mig så länge men efter ungefär en vecka utan att komma så blir det i sömnen. Fast drömmen när det händer brukar vara mycket trevlig.

Svar på tråden Hur länge kan en man hålla sig tills han sprutar i sömnen?