• Anonym (Fundersam)

Hon vill ha en extra vid sex.

Vi har varit gifta i 13 år,

Ibland när vi har sex så frågar hon mig under stundens hetta om vi ska ta in en extra, en extra tjej. Hon blir upphettad över det och jag säger lite försiktigt att vi ska det.

När jag frågar efter sexet om hon menade vad hon sa så säger hon nej. Men ja vet inte, är det bara sexuell fantasi eller tror ni hon vill ta in en extra? Hon säger att hon vill dela med sig av mig. Jag blir fundersam.

Hon vill inte ha tjejsex säger hon men en att dela med sig med.

• Svar på tråden Hon vill ha en extra vid sex.
  • Anonym (.)

Vissa fantasier kan vara riskfyllda att genomföra. I verkligheten kanske det inte alls känns lika bra som i fantasin, där man ha kontroll över vad alla inblandade parter gör och känner.

Känner mig själv lockad, men rädd för att genomföra vissa fantasier.

• Anonym (QT89)

Var försiktig. Vet tjejkompisar som tatt in extra tjejer och killen hållt på sen med dom tjejerna bakom ryggen på tjejen.

• Anonym (Anna)

Som sagt, tror man ska vara försiktig med att ta in extra när man är i en fast relation.

Hon kanske testar om du är nöjd med bara henne, fantiserar om dig och någon annan.

Hade jag velat dela med mig av mig själv eller min partner så hade det varit en varningsklocka för att mina känslor ändrats.

• Anonym (heat)

I stundens hetta kan jag också bli kåt på saker jag inte är sugen på annars. Om du är sugen på att ha med en extra tjej, varför inte?
    Life is short.

• Tukt

Ofta är det viktigare HUR man gör saker än ATT man gör dom. I sådana här fall är det nog ofta så.
    Tror du borde försöka få ur mer ur henne om hur ett sådant upplägg med en tredje person skulle vara. Hur tjejen skulle se ut, vilken relation ni ska ha till henne och så vidare.
    Vet inte hur ni har det i dag. Men att se på porr tillsammans kan i bland ge en fingervisning om vad ens partner tänder på. Det kan vara ett redskap för att se lite vad som kan tänkas tända henne.
    Men generellt är det väl så att det är lätt att någon känner sig utanför. Är det "rätt" person som har valt den rollen är det såklart inget problem.

• Anonym (heat)
    Anonym (Anna) skrev 2020-05-13 06:41:33 följande:

Som sagt, tror man ska vara försiktig med att ta in extra när man är i en fast relation.

Hon kanske testar om du är nöjd med bara henne, fantiserar om dig och någon annan.

Hade jag velat dela med mig av mig själv eller min partner så hade det varit en varningsklocka för att mina känslor ändrats.

Är du den typen av tjej, som testar killen? Såna tjejer är jobbiga, man vet aldrig var man har dom.
  • svenskitelge

Exakt så var det för oss. Dirty talk om fler som hon gick igång på men efteråt nekade och sa att det inte var nåt för henne.
    Jag sa att jag iaf tänder på idén.
    Sedan efter 12 år hände det på en fest i en bastu, sedan dess har vi blivit swingers och gör det vi fantiserar om. Ångrar inte en sekund...

• Anonym (Theådåra)

Jag kan ställa upp

Svar på tråden Hon vill ha en extra vid sex.