• Miamaria77

Bebis-butik i London och Köpenhamn?

Min sambo ska till London och Köpenhamn nästa vecka, har ni nåt tips om var jag ska skicka honom för att köpa några söta/fina/roliga bebiskläder eller saker?

Tack på förhand!
    Mia, v 27

• Svar på tråden Bebis-butik i London och Köpenhamn?
  • Tjej 83

men du i london finns la schopping centret harolds elelr hur de stavas? vänner som vart där o de sa fanns så mycket fint t barn men varje grej konstar ju någon tusen .... är ni rika så kan ni ju kolla hehe

• sweet p

åh va kul!
    vet inte så mkt om k-hamn men i london finns ju t.ex: zara, gap kids, next, selfridges, mothercare m.fl och alla dessa ligger på oxford street. sedan finns det massor av fina bebis kläder på t.ex Harrods och Harvey Nicols.

ganska ok mammakläder på Dorothy Perkins (london) också

• ISE

Mother Care affärer finns lite överallt i London. Finns bl.a. i Hammersmith (King Street), kan ta Piccadillyline för att ta sig dit.

• Dino78

I London har dom söta barnkläder på Disney Store och på Warner Brothers (tror dom har kläder iaf). Om man nu vill ha med dessa märken då alltså!

• Mrs

Gap kids/Baby Gap , Next och Mothercare !!!! ( London )
    Du kan kika pa deras hemsidor innan och ge honom en inkopslista !!!
    Saknar dessa affarer, brukade bo i england...men har tagit nagra shoppingvandor
    dit, kul med annorlunda klader och saker.

• Prego75

Harrods är inte så dyra - de har ett brett utbud med både normalpriser och priser som passar Beckhams! Mothercare finns också på Oxfordstreet mellan Marble Arch och Bondstreet (väldigt nära Marble Arch tube station). Disney Store Ligger precis mittemot Bond Street tube station och de har en del gulliga grejer, Sedan har ju alla varuhusen babykläder - Marks and Spencer, Harvey Nichols, Debehamns, John Lewis, BHS etc Och så NEXT (jättesöta babykläder) och baby GAP/GAP Kids.

Ser att jag tipsar om samma som alla andra... och jag håller med om att Dorothy Perkins har bra mammakläder (om du är gravid) likså TopShop.

• laura2006

I Köpenhamn finen en underbar butik som heter BAMBAM i stadsdelen Hellerup. Vi köpte en massa fint där innan vi fick Emilia.

Svar på tråden Bebis-butik i London och Köpenhamn?