• Namnpånamn

Nu ska det bli plus!

Nu har det gått ett år sen vi började försöka..

Ett år är långt och under det året började vi med enbart bara mys. Men inget plus.

Sen började vi med en utredning i början på året och fick besked att han har bra mängd och antal simmare MEN dom var "defekta".. Vi hann inte fråga doktorn vad han menade, men han tyckte att det var för tidigt att testa på IVF.. Utan han ville att min diamant skulle byta kost och sluta röka. Snart är det även min tur att kolla hur det ser ut hos mig då det var ett tag hos Gyn.. vill bara veta så allt ser bra ut så vi båda kan utesluta att det inte är något fel hos någon :) så håller tummarna!

Idag är vi båda rökfria sen ett par månader tillbaka. Vi båda har blivit bättre på att äta grönt. Plus för mig då jag älskar grönsaker men diamanten är lite lurigt då han inte äter allt ^-^

Vi har även testat Zink och omega 3 tabletter sen 4-5 månader tillbaka.. Men inget plus en..

I veckan var min mens sen med hela 10 dagar!!!

Precis då när jag berättade att den var sen så kom den dagen efter... Besviken igen..

Men idag ska vi testa på en annan metod. Googlat som en galning och nu blir det bigelé för mig och fertilitey support för diamanten min! Har även skaffat Äl- test vilket vi inte har testat så nu jävlar är Peppen tillbaka så bara att hålla tummarna!

Några som är erfarna på bigelé och fertilitey support för män har någon effekt? :)

• Svar på tråden Nu ska det bli plus!
  • emmy87

Började med bidrottning efter senaste period som var 64 dagar lång, aldrig känt äl eller fått utslag på mina tester men denna månaden jäkla iatt det är positivt nu på mina ältest och då hsr de bara 16 dagar sen förra mensen, kör på! Jag trodde först inte på bidrottning men nu är jag positivt överraskad :)

• Namnpånamn

Sjukt spännande och se hur det går! ^-^

Håller tummarna för dig med!!! :D

Jag har också svårt att känna när man har ÄL. Har inte märkt något speciellt eller riktigt känt efter hur det känns :/

• emmy87

Ja det är sjukt spännande, haft så oregelbunden på sista tiden och känt helt hopplöst så tänkte jag att kan ju testa bidrottning som alla skrivit om så hoppas på tur denna gången, är ju sjuk jobbigt mentalt varje gång det inte lyckas. Håller tummarna för er med :)

• Namnpånamn

Håller med dig fullt!!

Ge också oregelbunden, alltid haft i flera år. Men vissa gånger har den varit rätt men alltid några enstaka dagar hit och dit. Sen är min ganska kort vilket är extremt skönt :)

Kul å veta om den funkar för dig, som ett litet experiment haha ^-^

• emmy87

Ja verkligen aldrig vart såhär tydligt som denna gången, starkt på äl-test igår och svagt idag så antar att det släppt ägget nu :) nu är det bara den jobbiga väntan ska försöka tänka på annat men det är lättare sagt än gjort :)

• Namnpånamn

Ååå spännande!!!!! ???????????? hoppas hoppas!!!!!!

Ska göra ÄL test till helgen så får vi se ^-^

• emmy87

Vet inte om de var bidrottningskuren son gjorde de men idag plussade jag på bim-dagen är i chock som vi försökt i snart 1 år :)
Svar på tråden Nu ska det bli plus!