Nu ska det bli plus!
Nu har det gått ett år sen vi började försöka..
Ett år är långt och under det året började vi med enbart bara mys. Men inget plus.
Sen började vi med en utredning i början på året och fick besked att han har bra mängd och antal simmare MEN dom var "defekta".. Vi hann inte fråga doktorn vad han menade, men han tyckte att det var för tidigt att testa på IVF.. Utan han ville att min diamant skulle byta kost och sluta röka. Snart är det även min tur att kolla hur det ser ut hos mig då det var ett tag hos Gyn.. vill bara veta så allt ser bra ut så vi båda kan utesluta att det inte är något fel hos någon :) så håller tummarna!
Idag är vi båda rökfria sen ett par månader tillbaka. Vi båda har blivit bättre på att äta grönt. Plus för mig då jag älskar grönsaker men diamanten är lite lurigt då han inte äter allt ^-^
Vi har även testat Zink och omega 3 tabletter sen 4-5 månader tillbaka.. Men inget plus en..
I veckan var min mens sen med hela 10 dagar!!!
Precis då när jag berättade att den var sen så kom den dagen efter... Besviken igen..
Men idag ska vi testa på en annan metod. Googlat som en galning och nu blir det bigelé för mig och fertilitey support för diamanten min! Har även skaffat Äl- test vilket vi inte har testat så nu jävlar är Peppen tillbaka så bara att hålla tummarna!
Några som är erfarna på bigelé och fertilitey support för män har någon effekt? :)