• Anonym (Förfä­rad)
    Fri 15 May 2020 21:50
    530 visningar
    8 svar
    8
    530

    Pojkvän på dejtingsida??

    Träffat en kille sen sex månader och det är uttalat sedan länge att det är vi. Barnen är involverade och igår planerade vi sommaren ihop. Idag ringer och vän och frågar vad han gör på en dejtingsida?? På den där vi träffades. Hans profil har varit avaktiverad. Så han måste ju aktiverat den sen varit aktiv idag. Till mig säger han att han inte varit därinne. Är det ens möjligt liksom. Är Så ledsen och känner mig besviken eftersom detta är en i övrigt väldogt bra relation. Fattar noll... någon som kan ge mig lite input. Så jävla ledsen. Gett allt av mig...

  • Svar på tråden Pojkvän på dejtingsida??
  • Sat 16 May 2020 02:08
    #1

    Fråga!

    Kan vara olika saker.

    Han saknar att prata med någon på sidan.

    Han vill ha mer bekräftelse.

    Han är inte nöjd och letar efter nått annat....

    Du lär aldrig bli klokare på vad vi svarar här. Den enda som kan svara är killen.

    Så fråga...

  • Anonym (Förfä­rad) Trådstartaren
    Sat 16 May 2020 04:52
    #2

    Hans svar är att han inte varit därinne... lite som om han tror att jag är dum i huvudet.

    Hade varit lättare med en förklaring.

  • Anonym (Svar på tal)
    Sat 16 May 2020 08:13
    #3

    Oavsett orsak så är det dåliga nyheter för er. Du kan ju göra en lista på möjliga orsaker och se om nåt av dem är acceptabelt. För mig skulle det inte vara det.

  • Anonym (Svar på tal)
    Sat 16 May 2020 08:14
    #4

    Å andra sidan, hur säker är din vän på att profilen ens var aktiv? Den kanske syns ändå?

  • Sat 16 May 2020 08:27
    #5

    Jag har träffat en kvinna på en dejtingsida, men eftersom jag tidigare betalat för en given period av medlemskap finns jag kvar där. I sommar löper det ut och då försvinner jag.
    På en annan dejtingsida har jag slutat betala, men min profil finns tydligen kvar där ändå.
    Hur säker är din vän på att din karl verkligen är aktiv på sajten?

  • Vikkis­94
    Sat 16 May 2020 08:59
    #6
    Nicke989 skrev 2020-05-16 08:27:04 följande:

    Jag har träffat en kvinna på en dejtingsida, men eftersom jag tidigare betalat för en given period av medlemskap finns jag kvar där. I sommar löper det ut och då försvinner jag.

    På en annan dejtingsida har jag slutat betala, men min profil finns tydligen kvar där ändå.

    Hur säker är din vän på att din karl verkligen är aktiv på sajten?


    Om du hade ansträngt dig att förstå det du läser så hade du sett att han är aktiv.
  • Anonym (Dialo­g)
    Sat 16 May 2020 09:20
    #7
    Anonym (Förfärad) skrev 2020-05-15 21:50:27 följande:
    Träffat en kille sen sex månader och det är uttalat sedan länge att det är vi. Barnen är involverade och igår planerade vi sommaren ihop. Idag ringer och vän och frågar vad han gör på en dejtingsida?? På den där vi träffades. Hans profil har varit avaktiverad. Så han måste ju aktiverat den sen varit aktiv idag. Till mig säger han att han inte varit därinne. Är det ens möjligt liksom. Är Så ledsen och känner mig besviken eftersom detta är en i övrigt väldogt bra relation. Fattar noll... någon som kan ge mig lite input. Så jävla ledsen. Gett allt av mig...
    Prata med honom lungt och sansat om det hela. Försök få igång en dialog som leder fram till vettigheter ist för att gå runt och tro, spekulera och måla fan på väggen. Men visst bör inte den appen vara aktuell längre för honom när han har dig, absolut inte. Blir ju inte så bra för er relation. Du får kolla av med honom vart han står och fråga honom vad det är han saknar med den där appen och varför han valde att aktivera det igen. Undantag finns väl antar jag där konton kan aktiveras utan att man själv aktiverar dem, men det troligaste är väl ändå att användaren är den som aktiverar sitt konto. Kort och gott...prata med honom utan att anklaga. Välj rätt nivå på det hela så du inte målar in han i ett hörn.
  • Anonym (Förfä­rad) Trådstartaren
    Mon 18 May 2020 06:31
    #8

    Tack för era inputs! Jag gjorde slut. Utan att vända mig om. Jag försökte ringa och blev bortklickad. Fick sms om att det inte behövde diskuteras då han inte varit där.

    När jag sa att då är det nog bara en som oftast ger här så fick jag lite som ett ok. Idag är profilen åter uppe igen.

    Ska nog vara glad som upptäckte det nu och inte längre fram om man hunnit flytta ihop.

Svar på tråden Pojkvän på dejtingsida??