• Anonym (Människor utan sexuell attraktion.)

    Tycker ni man ska man genmodifera bort sexuella attraktionen från alla människor om det skulle bli möjligt iframtiden?

    Tycker ni man ska man genmodifera bort sexuella attraktionen ifrån alla människor som har det om det skulle bli möjligt iframtiden?

    Då kommer troligen våldtäkter försvinna iprincip tror jag.

    Man ska kunna umgås med folk utan att störas av sexuell attraktion.

    Etc

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker ni man ska man genmodifera bort sexuella attraktionen från alla människor om det skulle bli möjligt iframtiden?
  • Anonym (Människor utan sexuell attraktion.)
    Anonym (Människor utan sexuell attraktion.) skrev 2020-05-17 12:00:51 följande:

    Tycker ni man ska man genmodifera bort sexuella attraktionen ifrån alla människor som har det om det skulle bli möjligt iframtiden?

    Då kommer troligen våldtäkter försvinna iprincip tror jag.

    Man ska kunna umgås med folk utan att störas av sexuell attraktion.

    Etc


    Tycker ni man ska genmodifera bort sexuella attraktionen ifrån alla människor som har det om det skulle bli möjligt iframtiden?

    Då kommer troligen våldtäkter försvinna iprincip tror jag.

    Man ska kunna umgås med folk utan att störas av sexuella attraktion.

    Etc
  • Postman

    Ja detta med sexuella attraktioner/relationer verkar vara ett växande problem.
    Kanske måste vi göra något i framtiden om det blir allt värre, frågan är bara hur barnen ska bli till om vi inte längre har sexuell attraktion. Det får bli staten som skapar barn och föder upp dom eller hur hade du tänkt dig det?

  • Ignoramus

    Våldtäkter har väl inte så mycket med sexuell attraktion att göra som en maktuppvisning. Ofta (alltid?) grundar det sig i ett kvinnoförakt. Det senare hade man förstås gärna fått operera bort.

    Ps. Det går alldeles utmärkt att umgås med folk under nuvarande upplägg.

  • Barbro45
    Anonym (Människor utan sexuell attraktion.) skrev 2020-05-17 12:00:51 följande:

    Tycker ni man ska man genmodifera bort sexuella attraktionen ifrån alla människor som har det om det skulle bli möjligt iframtiden?

    Då kommer troligen våldtäkter försvinna iprincip tror jag.

    Man ska kunna umgås med folk utan att störas av sexuell attraktion.

    Etc


    Oj, vilken märklig syn på sexualitet. Våldtäkt har inget med sexualitet att göra. Våldtäkt är maktutövning och förakt för människor. 
  • Anonym (eee)

    Men det är väl ändå ganska klarlagt att de flesta övergrepp inte handlar om sexuell attraktiv utan om makt tex, eller att personen har någon störning som gör att de inte bryr sig om den andra människan. Så hjälper inte din ide 

  • Anonym (backa feminist)
    Anonym (Människor utan sexuell attraktion.) skrev 2020-05-17 12:00:51 följande:

    Tycker ni man ska man genmodifera bort sexuella attraktionen ifrån alla människor som har det om det skulle bli möjligt iframtiden?

    Då kommer troligen våldtäkter försvinna iprincip tror jag.

    Man ska kunna umgås med folk utan att störas av sexuell attraktion.

    Etc


    Nu får ni feminister lugna ner er lite tycker jag. Nej, rör inte någons sexualitet. Kåtheten ska finnas naturligt för att mäniskor ska fortsätta existera, plus att kåthet inte är negativt. Du kan inte skylla våldtäckter på sånt heller, dom tänker bara fel. Handlar inte om att dom är kåta bara nej.
  • Anonym (sghjkghk)

    Var har ni fått idén om att våldtäkt inte skulle handla om sexdrift? Visst en del handlar om makt men den dragningen är för att dom sexuellt går igång på det. Det är ju samma även med en del seriemördare. Så visst rätt mycket våld skulle försvinna. Däremot inte sagt att man skulle göra det eftersom folk gillar sex. Fast samtidigt föds man utan sexdrift då saknar man inte det. Men man ska nog låta det vara. Man kan dock hjälpa dom som inte kan få en partner så dom slipper sexdriften. Och dom som har en sexdrift som leder till lidande för andra kan man också ta bort den för. Kanske minska den för vissa män också som inte kan hantera den.

  • Anonym (backa feminist)
    Anonym (sghjkghk) skrev 2020-05-21 01:52:20 följande:

    Var har ni fått idén om att våldtäkt inte skulle handla om sexdrift? Visst en del handlar om makt men den dragningen är för att dom sexuellt går igång på det. Det är ju samma även med en del seriemördare. Så visst rätt mycket våld skulle försvinna. Däremot inte sagt att man skulle göra det eftersom folk gillar sex. Fast samtidigt föds man utan sexdrift då saknar man inte det. Men man ska nog låta det vara. Man kan dock hjälpa dom som inte kan få en partner så dom slipper sexdriften. Och dom som har en sexdrift som leder till lidande för andra kan man också ta bort den för. Kanske minska den för vissa män också som inte kan hantera den.


    PPPFFFTT!!!
    Nej, det handlar inte om kåthet. Handlar om att dom tänker fel enbart. Dom kan runka istället. Skyll inte på kåthet. Jag är emot att man kastrerar katter med. SKär av deras pungar.. Nej, ni får inte göra samma med män nej. Inte katter heller om jag fick välja. Låt evolutionen bara vara, och ta andra vägar om ni nu hatar män eller ser dom som "vandrande dildos". Alternativt knulla oss män mera. Släpp loss istället mer ni feminister istället för att va så torra och tråkiga vissa av er kanske. =)

  • Anonym (sghjkghk)
    Anonym (backa feminist) skrev 2020-05-21 01:58:20 följande:
    PPPFFFTT!!!
    Nej, det handlar inte om kåthet. Handlar om att dom tänker fel enbart. Dom kan runka istället. Skyll inte på kåthet. Jag är emot att man kastrerar katter med. SKär av deras pungar.. Nej, ni får inte göra samma med män nej. Inte katter heller om jag fick välja. Låt evolutionen bara vara, och ta andra vägar om ni nu hatar män eller ser dom som "vandrande dildos". Alternativt knulla oss män mera. Släpp loss istället mer ni feminister istället för att va så torra och tråkiga vissa av er kanske. =)
    Ha ha jag är man så nej tack jag vill inte ha sex med dig. Sen har du fel våldtäktsmän våldtar på grund av sexdrift. Sen att dom kan runka istället är en annan sak men likväl är det sexdrift som får dom att våldta.
Svar på tråden Tycker ni man ska man genmodifera bort sexuella attraktionen från alla människor om det skulle bli möjligt iframtiden?